Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراگیر شدن این ویدئو در فضای مجازی موجب شد تا تنها پس از گذشت کمتر از 15 ساعت، این نماینده مجلس با لابی های گسترده خود، وزیر اقتصاد و دارایی را به مجلس کشانده و دژپسند نیز در صحن مجلس برای فرار از استیضاح مجبور به عذرخواهی شد. اقدامی که بیش از پیش موجبات خشم و ناراحتی مردم و کاربران شبکه های اجتماعی را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته بود که در جریان حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در ساختمان گمرک جمهوری اسلامی ایران و منازعه کلامی با کارمند حراست این ساختمان، کلیپی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان از فحاشی نماینده عضو فراکسیون امید و مورد حمایت اصلاح طلبان به این کارمند گمرک و همچنین مردم ایران داشت.

فراگیر شدن این ویدئو در فضای مجازی موجب شد تا تنها پس از گذشت کمتر از 15 ساعت، این نماینده مجلس با لابی های گسترده خود، وزیر اقتصاد و دارایی را به مجلس کشانده و دژپسند نیز در صحن مجلس برای فرار از استیضاح مجبور به عذرخواهی شد. اقدامی که بیش از پیش موجبات خشم و ناراحتی مردم و کاربران شبکه های اجتماعی را فراهم کرد.

مجموعه عوامل روی داده در 24 ساعت گذشته اما موجب شد تا جمعی از اهالی رسانه های انقلابی و فعالان فضای مجازی با حضور در طبقه همکف ساختمان گمرک، با اهدای دسته گل به دلجویی از این کارمند وظیفه شناس گمرک برآیند. فعالان رسانه ای ضمن حضور در ساختمان گمرک از این کارمند خواستند تا شرح ماوقع را توضیح دهد اما وی حاضر نشد مقابل دوربین حاضر شده و اظهار داشت که این اقدام را صرفا بر اساس اوظایف قانونی خود انجام داده است.

 

 

 

۱۳۹۷ سه شنبه ۲۷ آذر | ساعت:16:43 دانلودDownload کلیدواژه: گمرک فیلم کارمند اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار دلجویی جمعی از اهالی رسانه های انقلابی از کارمند وظیفه شناس گمرک +فیلم نظرات شنیدنی مردم در مورد جنجال "داماد روحانی"+فیلم پیکر مطهر 46 پرستوی مهاجر وارد کشور شدند متولیان سینما گیج هستند یک گروه بازیگر هستند که در همه فیلم ها حضور دارند صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد