Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری قرعه‌کشی چهارمین هفته از جشنواره پرداخت‌های الکترونیکی بانک کشاورزی، ۱۰ نفر برندگان جوایز ۱۰ میلیون ریالی آن مشخص شدند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک کشاورزی، جشنواره پرداخت‌های الکترونیکی بانک کشاورزی از ۲۰آبان آغاز و تا ۲۴ بهمن ادامه دارد.

دارندگان کارت‌های الکترونیکی این بانک در مدت برگزاری جشنواره در صورت انجام عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض از طریق درگاه‌های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی شامل اینترنت‌بانک، همراه‌بانک، کیوسک‌بانک و خودپرداز (ATM)، امتیاز دریافت می‌کنند و بر اساس آن، در قرعه‌کشی جوایز ارزنده این جشنواره شرکت می‌کنند؛ همچنین با ثبت‌نام و عضویت در باشگاه مشتریان بانک کشاورزی، امتیاز افراد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک بانک کشاورزی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت ارز به زائران حج

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به‎ مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی؛ پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد