Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:52:38 GMT

تذکر رهبرانقلاب درپی اُفت تیم والیبال

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۸۳۶

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: رهبر معظم انقلاب از علاقه مندان به رشته والیبال هستند و مسابقات آن را دنبال می کنند اما فضایی که در 2 ماه گذشته در این رشته به وجود آمد باعث شد تا مردم از اُفت والیبال احساس خطر کنند و حتی رهبری هم درباره آن تذکر دادند. ناطقان: محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون والیبال، گفت: پس از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به همراه مدال‌آوران خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده بودیم، هنگام خداحافظی ایشان به من گفتند «حواستان به والیبال هست؟ ظاهراً یکی دو سال است که اُفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی ادامه داد: ایشان علاقمند به والیبال است و مسابقات این رشته را دنبال می‌کند. نتایج والیبال برای مردم و رهبری مهم است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سم اقدامات ما حاشیه است، اظهار داشت: نباید اجازه دهید این سم مهلک حاشیه سازی در والیبال رخنه کند. بحث‌های درون خانواده نباید در رسانه‌ها مطرح شود.
وی تصریح کرد: برای والیبال زحمات زیادی کشیده شده است. نباید با چالش‌های بیهوده، این زحمات هدر رود. متاسفانه تصویر والیبال برای مردم کدر شده در حالی که متولی باید حرمت امام زاده را نگاه دارد.
داورزنی با بیان اینکه هیچ کس تضمین نداده که در دور بعدی هم سهمیه المپیک بگیریم، اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت باید بجنگیم و از تمام ظرفیت‌های والیبال استفاده کنیم. هرگونه تفرقه‌ای خیانت به والیبال است.
وی تصریح کرد: آیا فضایی که امروز ایجاد شده ما را به المپیک می‌رساند؟ به عقب برگشته‌ایم و انگار دوباره باید برای قهرمانی در آسیا دست و پا بزنیم.
داورزنی تاکید کرد: حکایت والیبال مصداق این جمله شده که «یکی بر سر شاخ بن می‌برید»!
وی ادامه داد: فضایی که در یکی دو ماه گذشته در والیبال به وجود آمد باعث شد مردم احساس خطر کنند و حتی رهبری هم درباره آن تذکر دادند. منبع: ایرنا برچسب ها: داورزنی ، رهبر انقلاب ، افت تیم والیبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داورزنی رهبر انقلاب افت تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی گفت: همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه حسرت نخورند.

به گزارش ایسنا، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام دادیم که از خانواده والیبال دفاع کنیم. تیم ملی جوانان تنها تیم گروهی بود که توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

او ادامه داد: البته من معتقد هستم اینکه گفته می‌شود تیم ملی بزرگسالان شاید در حد توقع مردم عمل نکرد باید بگویم که ما قهرمان بازی‌های آسیایی و نایب قهرمان آسیا شدیم. توقع مردم نسبت به تیم ملی والیبال زیاد شده است و به همین دلیل باید بیشتر تلاش کنیم و مردم را خوشحال کنیم. 

تقوی افزود: از دید بسیاری از کارشناسان کار سختی برای رسیدن به المپیک داریم اما امیدوارم بچه ها بتوانند با تلاش و غیرت دل مردم را شاد کنندو مطمئن باشید دست از تلاش برنمی‌داریم.

او در مورد پیگیری اردوهای تیم ملی و اضافه شدن پائز بیان کرد: امروز پائز وارد ایران شد و جلسه خوبی با او داشتیم. ایشان سپس در این چند روز گذشته  در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد. عملکرد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که اردو را مدیریت کردند مورد رضایت او بود. بازیکنان کم کم به اردو اضافه می‌شوند چون هنوز خیلی از لژیونرها به اردو اضافه نشده اند. در اولین فرصت تیم باید به ترکیب اصلی خود برسد چون زمان زیادی هم نداریم و اگر اشتباه نکنم 20 روز دیگر زمان داریم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره لیگ پرجنب و چوش این فصل خاطرنشان کرد: در این دو سال گذشته تلاش کردیم تیم ملی پوست اندازی کند. تیم ملی نشان داد که حضور آدم‌های باتجربه به تیم ملی کمک می‌کند. ما بازیکنان جدید زیادی به تیم ملی اضافه کردیم که کم تجربه نیستند اما پرتجربه هم نیستند و باید منتظر عملکرد آنها در مسابقات بمانیم. به نظر من در این تیم نقش اصلی را یکدلی و همدلی ایجاد می‌کند و همه برای حرکت تیمی و المپیکی شدن باید بجنگند.

تقوی درباره غیبت برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، تصریح کرد: در عرصه فنی سرمربی تیم ملی بعد از اینکه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد به زودی زود این قول را به شماها می دهم به رسانه‌ها پاسخگو خواهد بود. رسانه ذهن جویای جامعه است ما باید پاسخگو باشیم. عوامل مختلفی دست به دست هم دادند که شرایط اینگونه شد. همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه نگویند ای کاش چون ای کاش یعنی حسرت و حسرت خوردن در مواقعی ممکن است دیر باشد. هیچ چیزی مهمتر از مردم نیست و منافع مردم را بالاتر از هر چیزی بدانیم.

او درباره اینکه ایا نباید موسوی با تیم ملی همسو می شد گفت: در این باره با موسوی صحبت نکردم و مرادی با او صحبت کرده است. حتماً دلایل خاص خودش را دارد که امروز نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. سرمربی پاسخگو خواهد بودچون بحث فنی در آن در میان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال