Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: کارکنان اداری و نیروهای تمامی دستگاه های اجرایی و شهرداری ها هیچ حقوق معوقه ای نباید داشته باشند اگر در شهرستانی این اتفاق بیفتد حقوق فرماندار قطع خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز سه شنبه در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار داشت: هم اکنون اوضاع معیشتی مردم خوب نیست پس دستگاه ها و همچنین شهرداری ها باید حقوق نیروها را کامل پرداخت کنند و نباید هیچ صدایی از نیروها در این خصوص شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر نیروهای اداری یک دستگاهی حقوق معوقه داشته باشند حقوق آن مدیر تا برقراری حقق ها قطع خواهد شد.
وی با بیان اینکه جلوتر از هر اقدام و اجرای پروژه ای باید حقوق کارکنان را پرداخت کرد گفت: اگر اعتبار نداریم پروژه جدید تعریف نکنید و حتی طرح در دست اجرا را تعطیل کنید.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید حقوق معوقه در استان برچیده شود گفت: مسئولان دستگاه ها اجرایی باید هم اکنون وضعیت را مدیریت کنند.

* هنوز روستای بی برق در این خطه وجود دارد
شجاعی با بیان اینکه هنوز روستای بی برق در شهرستان فاروج وجود دارد اظهار داشت: با وجود اینکه عملیات برق کشی به این روستا سه میلیارد ریال هزینه دارد اما تاکنون اهالی آن از نعمت برق برخوردار نشده اند.
وی بر اجرای طرح های اولویت دار در استان تاکید کرد و افزود: مردم نباید اذیت شوند اگر هم اکنون نیم ساعت برق نداشته باشیم سر و صدا خواهیم کرد امامتاسفانه هنوز روستای بی برق در استان وجود دارد.

*مردم را برای کار به مرکز استان نکشانید
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم را برای کار به مرکز استان نکشانید گفت: تمامی کارها باید در خود شهرستان ها انجام شود مدیران کل این اختیارات را به مسئولان شهرستانی بدهند.
شجاعی افزود: اگر در استانداری ارباب رجوع داشته باشیم به این معنی است که فرمانداران در محل خدمت خود حضور ندارند.
وی از تمامی فرمانداران این استان خواست تا تمامی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه خود را برطرف کنند تا مردم دچار مشکل و رفت آمد نشوند.
وی افزود: هیچ مدیری حق رفت و آمد ندارد حتی مدیران شهرستانی باید در محل خدمت خود زندگی کنند.

* ضعف خراسان شمالی در مولفه کسب و کار
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این استان در مولفه کسب و کار ضعیف است و در رتبه های آخر کشور قرار دارد گفت: مسئولان نباید در این حوزه سخت گیری کنند، ایستگاه ها و فرایند های غیر ضروری باید حذف شوند.
شجاعی افزود: سرمایه گذاری را آسان کنید و کار امروز آنان را به فردا نسپارید.

* مدیران در جلسه های تودیع و معارفه شرکت نکنند
استاندار خراسان شمالی از مدیران دستگاه های اجرای خواست تا در آیین های تودیع و معارفه شرکت نکنند و گفت: چرا مدیر غیر مربوط در چنین برنامه های وقت می گذراند، نباید جلسه های غیر ضروری نیز گرفته شود.

* برخورد جدی با گرانفروشان
شجاعی از فرمانداران و مدیران دستگاه های نظارتی خواست تا برخورد جدی با گرانفروشان و احتکار کننده ها داشته باشند و گفت: این گونه افراد رعایت حال مردم و نظام را نکردند دستگاه های مسئول جدی وارد کار شوند و هیچ نبخشند.
به گزارش ایرنا امامان جمعه تمامی شهرستان ها امروز در جلسه شورای اداری استان دعوت شده بودند و در سایر جلسه های شورای اداری نیز شرکت خواهند کرد.
استاندار از دستگاه هایی که با هم اختلاف دارند خواست مسائل و مشکلات را در مدت 10 روز با هم حل و فصل کنند و نباید کار های بخش خصوصی و مردم معطل بماند.
امام جمعه بجنورد نیز در این آیین بر حمایت از بخش خصوص تاکید کرد و گفت: کمک کنید تا بخش خصوصی وارد میدان و این تورم ها و نقدینگی وارد حوزه تولید شود.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: هم اکنون باید گیر و دار های اداری کم شود و این روند برای حمایت از بخش خصوصی آسان سازی شود.
3007/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جلسات شوراي اداري خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول

افزایش قیمت مسکن در حالی است که کف حقوق وزارت کار در سال (۱۴۰۲) حدود هشت میلیون تومان تعیین شده بود و حقوق کارگران (با تبدیل ریال به دلار) ،۱۳۱ دلار است، که همین مبلغ حقوق دریافتی را باید برای اجاره خانه پرداخت کند؛ مبلغ مازادی برای مخارج دیگر باقی نخواهد ماند، اما بر اساس استانداردها، تنها تا سقف ۳۰ درصد از درآمد هر فرد باید صرف مسکن شود.

به طور مثال، هر فرد برای خرید یک واحد نوساز با زیربنای ۶۵ متر یک‌خوابه در خیابان اتابک واقع در منطقه ۱۵ تهران، باید ۲ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان سرمایه داشته باشید.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۵ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۵) عمر ساختمان قیمت هر متر (تومان)
مشیریه ۱۳۹۸ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰
افسریه شمالی ۱۴۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
اتابک خاوران طیب ۱۳۹۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
دولت‌آباد ۱۳۸۴ ۶۴٬۸۱۴٬۰۰۰
مسلم شمالی ۱۳۹۸ ۸۵٬۶۰۶٬۰۰۰
جنت آباد مرکزی ۱۳۹۴ ۹۹٬۰۵۶٬۰۰۰
شوش. صراف‌ها ۱۳۸۴ ۱۳۱٬۷۶۴٬۰۰۰
افسریه. والفجر ۱۴۰۱ ۶۸٬۴۲۱٬۰۰۰
شوش. بهار شمالی ۱۳۹۳ ۸۹٬۲۸۵٬۰۰۰

منطقه ۱۵ تهران یکی از مناطق معروف واقع در جنوب شرقی تهران است که نقطه اتصال آن با دیگر مناطق تهران است. این منطقه دارای آب و هوای متناسب با دیگر شهرها و استان‌های مرکزی تهران است اما گاهی آلودگی هوا متراکم می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894902

دیگر خبرها

  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران
  • واگذاری قانونی مراتع به عشایر نباید به تاخیر بیفتد
  • توزیع حدود ۶ میلیارد تومان تسهیلات بین عشایر خراسان شمالی