Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:52:13 GMT

گروه پژوهش آموزش و پرورش خوزستان برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۹۱۴

گروه پژوهش آموزش و پرورش خوزستان برتر کشور شد

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش خوزستان بر اساس برخی شاخص های ملی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش ایرنا محمد تقی زاده روز سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان پژوهنده برتر خوزستان در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: کسب رتبه نخست کشوری در حوزه پژوهش نشان دهنده توسعه دانش معلمان خوزستانی در حوزه تحقیق و پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اگر همه تصمیماتی که در سازمان ها گرفته می شود با پشتوانه پژوهشی باشد برنامه ها و تصمیمات با موفقیت همراه خواهد بود.
تقی زاده با بیان اینکه برنامه ها و سیاست های سازمان ها نباید فرد محور باشد، ادامه داد: وقتی برنامه ها به صورت فردی و سلیقه ای تنظیم شود با کنار گذاشتن افراد از حوزه مسئولیت، اجرای آن برنامه ها و سیاست ها نیز متوقف می شود که این امر یک مساله آسیب زا به شمار می آید.
وی افزود: اگر تفکر و پژوهش به عنوان پشتوانه برنامه های یک سازمان در نظر گرفته شود، با عوض شدن مسئول یک سازمان، اجرای آن برنامه ادامه پیدا می کند.
وی ادامه داد: پژوهش ها نباید به بایگانی سپرده شوند بلکه باید اطلاعات آنها از نسلی به نسل بعد منتقل شده تا در طول زمان تکامل یافته، ماندگار شده و منجر به تحول در جوامع شوند.
گفتنی است؛ در این همایش از معلمان پژوهشگر اهواز که موفق به کسب یک رتبه برتر استانی و 27 رتبه برتر منطقه ای شدند، تجلیل شد؛ همچنین از 2 دانش آموز اهوازی که صاحب رتبه برتر استانی در حوزه پژوهش شده بودند نیز تجلیل شد.
7158/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي پژوهش خوزستان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش