Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری برنامه چله مهربانی چله انقلاب در این کلانشهر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا خبر داد.

علیرضا حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه چله مهربانی چله انقلاب به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و با توجه به در پیش بودن چلهمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری این برنامه در شامگاه پنجشنبه هفته جاری در سالن نیروی انتظامی استان گیلان در رشت اظهار داشت: این برنامه برای کودکان کار، بی سرپرست و اوتیسم شهرباران از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با همکاری سازمان های مردم نهاد برنامه ریزی شده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین بازارچه شب یلدا در صورت مساعد بودن شرایط جوی از فردا (چهارشنبه) ویژه سرپرستان خانوار دایر می شود.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شب یلدا به عنوان یکی از جشن های ایرانی در نقاط مختلف ایران همواره جایگاه خاصی دارد، یلدا مراسمی است که در نخستین شب زمستان و بلندترین شب سال برپا می شود و سابقه ای چند هزار ساله دارد.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري يلدا رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور  پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار شد.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • نا سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ ۳۱ فروردین
  • بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما