Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:02:14 GMT

تصویب فوریت دستورالعمل اجرایی بند الف تبصره ۲۶

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۹۶۴

تصویب فوریت دستورالعمل اجرایی بند الف تبصره ۲۶

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حق شناس در جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت دستورالعمل اجرایی بند الف تبصره ۲۶ بودجه ۹۷ گفت: در قانون بودجه سال قبل بحث مفصل کاهش بودجه فرهنگی اجتماعی مطرح شد. کمیسیون فرهنگی اجتماعی نگرانی خود را نسبت به کاهش ۲۵%بودجه به اعضای شورا و دست اندرکاران لایحه بودجه تنظیم و مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از کش و قوسهای فراوان نهایتا شورا پیشنهاد اختصاص ۳/۵درصد از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه های معاونت موسسات و سازمانهای و شرکتها وابسته به شهرداری در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را مطرح کرد.

بر اساس این حکم در بند الف تبصره ۲۶ سال ۹۷ قرار بود معاونت مربوطه با کمک معاونت برنامه ریزی دستورالعمل مربوطه را آماده کنند و به تصویب کمیسیون فرهنگی اجتماعی برسانند و این دستو العمل در صحن ارائه شود، که متاسفانه با کم کاری و عدم پیگیری مواجه بودیم.

معاونت فرهنگی و معاونت برنامه ریزی در ابتدا با روح این پیشنهاد موافقت نداشت و نسبت به تبیین این دستور العمل علی رغم پیگیری های زیاد کمیسیون مقاومت می کردنداما نهایتا با تلاش زیاد پیش نویس اولیه این دستورالعمل را در شهریور ماه دریافت کردیم و با ۴ ماه تاخیر در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مورد بحث قرار گرفت.

به گفته وی فوریت مسئله به اینجا برمی گردد که تصویب دستورالعمل ۷ ماه به تاخیر افتاده است.

این طرح به موافقت و امضاء ۱۴ عضو شورای شهر با قید دو فوریت رسید که با پیشنهاد هاشمی به قید یک فوریت تغییر یافت.

کد خبر 4488919 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران لایحه بودجه محمدجواد حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به گفته فرمانده کل انتظامی کشور، درحال حاضر ماموران ما مجهز به ۲۰ هزار دوربین البسه هستند و به ۱۵۰ هزار دوربین دیگر هم نیاز داریم.

سردار رادان می‌گوید، پلیس به لحاظ زیرساختی و فنی، آمادگی کامل دارد، اما پول کافی برای تجهیز البسه به دوربین نداریم.

­نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال گذشته موضوع دوربین‌های لباس را به قانون تبدیل کردند و براساس این قانون پلیس موظف است با بودجه‌ای که دولت به آنها می‌دهد، تا پایان امسال علاوه بر البسه، اماکن و خودرو‌ها را نیز به دوربین مجهز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم