Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

علی نجفی خوشرودی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهارداشت: در این جلسه با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه های ذیربط چون وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی ابعاد حادثه تروریستی چابهار مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مسئولان ذیربط گزارشی از شرح این ماجرا و اقدامات به عمل آمده پس از این حادثه تروریستی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: همچنین نمایندگان مجلس هم در این جلسه نظرات خود را در این باره مطرح کردند و خواستار مقابله جدی با اقدامات تروریستی شدند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیاست خارجی نمایندگان مجلس کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نمایندگان مجلس وزارت اطلاعات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جلیل رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به سفر رییس جمهور به پاکستان گفت: پاکستان به عنوان کشور همسایه و دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی با ما، اهمیت ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه ایران سطح روابط سیاسی مناسبی با پاکستان دارد، افزود: پاکستان در طی سال‌های گذشته مواضع مثبتی نسبت به ایران در موضع گیری‌های منطقه‌ای و بین المللی داشته اشت؛ البته که در مقاطعی چالش های مرزی بین دو کشور رخ داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کشور پاکستان برای جمهوری اسلامی در حوزه مسائل منطقه ای همچون مشکلات افغانستان، بحث مهاجران و گروه های تجزیه طلب و تحت حمایت کشورهای خارجی در مرز سیستان و بلوچستان اهمیت دارد که احتمالا این موضوعات در جریان سفر رییس جمهور مطرح می شود.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر مربوط به سطح نامناسب روابط اقتصادی است؛ با وجودی که روابط سیاسی ایران و پاکستان مناسب است اما در حوزه اقتصادی این روابط خوب نیست. می توان صادرات و واردات را افزایش و موانع تجاری را کاهش داد و ارتباطات مرزی را بهبود بخشید. همچنین در برخی موضوعات همچون مقابله با مواد مخدر و موضوعات مربوط به خط گاز و انتقال آن به شبه قاره هند و روابط دو جانبه گفت و گو کرد.

رحیمی جهان آبادی در پایان گفت: با توجه به تنش های چند ماهه گذشته بین ایران و پاکستان در مناطق مرزی، سفر رییس جمهور به پاکستان می تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد. انتظار می رود بعد از این سفر در سطح روابط اقتصادی گشایش قابل توجهی رخ داده و همچنین برخی تنش ها و چالش ها و سوءتفاهم ها در مناطق مرزی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین