Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@13:23:45 GMT

عیدی ملانیا به دونالد ترامپ چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۰۰۹

عیدی ملانیا به دونالد ترامپ چیست؟


فرارو-  برخی منابع اعلام کردند ملانیا در کریسمس آینده به جای دادن هدیه مادی، با ترامپ «مهربان» خواهد بود.
به گزارش فرارو، طبق یک افشاگری جدید، ملانیا ترامپ، بانوی اول، و شوهرش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، برای تعطیلات کریسمس و جشن‌های آخر سال، که در فلوریدا برگزار خواهد شد، برنامه‌های بزرگی تدارک دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشن‌ها، غذا‌های زیاد و درختان کریسمس زیادی وجود خواهد داشت، اما هدایای بسیاری ردوبدل نخواهد شد. یک منبع آگاه به وبسایت «هالیوود لایف» گفته ملانیا و شوهرش در کریسمس یک سنت دارند مبنی بر اینکه به یکدیگر هدایایی ندهند. چون آن‌ها اصلا نمی‌دانند چه چیزی به یکدیگر هدیه دهند و ترامپ هم ساده‌ترین مرد کره زمین نیست که راضی شود.
این منبع افزود «دونالد و ملانیا در این کریسمس بار دیگر به منطقه مار ئه لارگو خواهند رفت و کل خانواده‌شان در جشن حضور خواهند داشت. همه فرزندان و نوه‌های دونالد، بعلاوه والدین ملانیا، به فلوریدا پرواز خواهند کرد».
منبع ادامه داد: «دونالد و ملانیا همیشه در جشن نیمه شب (کریسمس) حاضر می‌شوند؛ بنابراین امسال هم آن‌ها حتما این کار را خواهند کرد. چون ملانیا به کریسمس بسیار علاقمند است. ملانیا با کارکنان آشپزخانه به سختی کار کرده تا یک منوی شام تدارک کند.  ملانیا بسیار هیجان‌زده است، اما تاکنون هیچ چیزی برای دونالد نخریده است. ملانیا می‌گوید تقریبا محال است برای (ترامپ) چیزی بخرد و غالبا آن‌ها هیچ چیزی در کریسمس ردوبدل نمی‌کنند».
در حالی که ملانیا هیچ چیز مادی به دونالد نخواهد داد، اما فصل تعطیلات او را با ترامپ مهربان‌تر می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ملانیا ترامپ کریسمس دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا

به گزارش ورزش سه، داروین نونیز پس از حذف کردن تمام عکس های مربوط به باشگاه لیورپول در صفحه اینستاگرامش، در شب یکشنبه گمانه‌زنی‌ها را در مورد آینده‌اش به حداکثر افزایش داد.

این بازیکن ۲۴ ساله ۱۸ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده اما به دلیل تصمیمات عجیب و غریب در مقابل دروازه همواره مورد انتقادات کارشناسان و هواداران لیورپول نیز قرار داشته است.

ما در پایان دومین فصلی به سر می‌بریم که نونیز با قراردادی گران قیمت (۸۵ میلیون پوند) از بنفیکا به لیورپول آمد و او در آن زمان آقای گل لیگ پرتغال بود و به نظر می‌رسید انتقال او از پرتغال به آنفیلد، پاسخی به قرارداد گران قیمت منچسترسیتی با ارلینگ هالند است. اما حالا در شرایطی که هنوز ۴ سال از قرارداد داروین با لیورپول باقی مانده، صحبت‌هایی جدی در مورد جدایی و انتقالش به بارسلونا به گوش می‌رسد.

نونیز بازیکنی با خصوصیاتی ویژه و شاید استثنایی در سطح جهان است و شاید بشود او را یکی از پر جنب و جوش‌ترین مهاجمان دنیا قلمداد کرد. با این حال مشکل از دست دادن فرصت های ساده گل در مقابل دروازه چیزی نیست که هواداران متعصب باشگاهی ساده از آن بگذرند

با این حال این نگرانی وجود دارد که سال دوم او، آخرین فصل نونیز در آنفیلد باشد چرا که اواخر دیشب همه دنیا متوجه شدند که ملی پوش اروگوئه‌ای تمام تصاویر بازی خود برای لیورپول را از صفحه رسمی اینستاگرامش حذف کرده است و تنها چیزی که باقی مانده تصاویر خانوادگی و عکس های او برای بازی در بنفیکا و تیم ملی اروگوئه است که قبلا در اینستاگرام  منتشر کرده بود.

نونیز در ۲ بازی آخر لیورپول در لیگ برتر به عنوان تعویضی بازی کرده و در ۱۱ بازی اخیر خود فقط یک گل به ثمر رسانده است‌؛ چیزی که انتقادات را به او افزایش داد فرصتی بود که او در بازی مقابل اورتون از دست داد تا شاگردان کلوپ برتری ۲ بر صفر را با تساوی ۲-۲ عوض کنند و عملا از کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس کنار بروند.

در آن روز جیمی کرگر مفسر اسکای از دست دادم این فرصت را غیرقابل بخشش توصیف کرد و در مورد اینکه آیا نونیز انتخاب مناسبی برای لیورپول بوده یا نه، با تردید صحبت کرد!

کرگر درباره این اتفاق گفت: شانسی که نونیز از دست می‌دهد، در این سطح غیرقابل بخشش است و وقتی لیورپول به دنبال قهرمانی است به بازیکنی نیاز دارد که این توپ‌ها را وارد دروازه کند. شما در خط حمله خود به مردی نیاز دارید که در الدترافورد، در گودیسون پارک و در برگامو گل بزند. آن هم در این زمان از فصل که هیچ ثانیه‌ای برای تلف کردن وجود ندارد. امروز اکتبر یا نوامبر نیست این به معنای پایان کسب و کار شماست.

کرگر در ادامه گفت: او چیزهای زیادی دارد که ما دوست داریم و برای تیم می‌دود، موقعیت ایجاد می‌کند، گل های عجیب و غریب می‌زند و پاس گل می‌دهد اما همه خوش بینی‌ها در مورد پیشرفت روز به روز او حالا با شک و تردید همراه شده است. این در ابتدای فصل بود که گمان می‌کردیم داروین در مسیر پیشرفت است اما این روند اکنون متوقف شده است.

کلوپ سرمربی لیورپول در حال جدایی از جمع قرمز‌هاست. او روز گذشته سعی کرد از نونیز تمجید کند و بنا بر این پاس گل از دست رفته او به دلیل آفساید در مقابل تاتنهام را برجسته کرد اما شاید گرمای کاتالونیا برای نونیز حال و هوای بهتری داشته باشد به خصوص که بزرگترین حامی او در حال ترک باشگاه است.

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین