Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 2 پسر جوان که پشت چراغ قرمز خیابان‌ها اقدام به کیف قاپی از زنان داخل خودرو می‌کردند دستگیر شدند. رییسباند شبح با خال خاصی که روی صورتش بود شناسایی شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده‌های سرقت Stealing کیف زنان از داخل خودروهایشان، تیمی از ماموران کلانتری 15 احمدآباد آبادان برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در گام نخست تحقیقات پی‌بردند که 2 پسر جوان سوار بر موتور قرمز رنگ به سراغ خودروهایی که راننده آن زنان هستند رفته و در فرصتی مناسب اقدام به برداشتن کیف زنان از داخل خودرهایشان می‌کنند.

تیم پلیسی در ادامه به سراغ طعمه‌های دزدان رفته و مشخص شد یکی از دزدان روی صورتش یک خال بزرگ ماه گرفتگی دارد که در زمان سرقت اقدام به باز کردن در خودروها کرده و کیف‌های زنان را در چشم بهم زدنی به سرقت برده است.

ماموران در گام بعدی پی بردند که دزدان بیشتر سرقت‌هایشان را پشت چراغ قرمز انجام داده‌اند و در این مرحله دوربین‌های نزدیک محل‌های دزدی theft را مورد بررسی قرار دادند و خیلی زود تصویر 2 سارق جوان را به دست آوردند.

شبح زنان آبادانی

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه 2 سارق جوان را که از سوی زنان به شبح معروف شده بودند شناسایی کنند.

بدین ترتیب ماموران در 2 عملیات همزمان و غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 سارق جوان شدند.

متهمان ابتدا اصرار بر بیگناهی داشتند اما وقتی از سوی زنان شناسایی شدند راهی جز اعتراف پیش روی خود ندیدند.

امیر در اعترافاتش به ماموران گفت: ابتدا برای اینکه در جمع دوستانمان قدرت‌نمایی کنیم این باند را تشکیل دادیم که خیلی زود به باند شبح معروف شدیم اما وقتی دیدیم پول خوبی به دست می‌آوریم به سرقت‌هایمان ادامه دادیم.

وی افزود: این شیوه سرقت در آبادان تازگی داشت و چون تازه کار بودیم فکر نمی‌کردیم دستگیر شویم و فکر می‌کردیم دوربین‌های مداربسته داخل خیابان‌ها خراب است.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده برای شناسایی دیگر جرائم‌شان در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار گرفته اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر فعالیت زن فوتبالیست ایرانی در سایت شرط بندی برای شوهر لیگ برتری اش لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents سرقت Stealing دزدی theft پلیس Police اخبار حوادث باند عکس آبادان رییس باند شبح عکس فیلم زن جسد دختر جوان همدستی زن جوان خاش خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!