Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبر با تاکید بر اینکه از این‌پس جلسات فرمانداری لنگرود به صورت تخصصی برگزار می شود، گفت: امروز فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد و تمام تلاش ما این است که جلسات به صورت تخصصی برگزار و از صاحب نظران همان حوزه استفاده شود‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، "محمد رنجبر نیاول" در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که امروز( سه‌شنبه، ۲۷ آذر) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، امام شهیدان و رهبر انقلاب و قدردانی از مردم صبور ما باید همیشه مورد توجه باشد چرا که مردم ایران در تمام سختی‌ها دوشادوش مسئولین نقش آفرین بودند و امروز نیز در چنین شرایطی یار و یاور مسئولین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری لنگرود با تاکید بر اینکه از این‌ پس جلسات فرمانداری به صورت تخصصی و کارشناسی برگزار می شود تا خروجی مناسبی از جلسات ارائه شود، افزود: در چنین شرایطی فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و تمام تلاش ما این است که جلسات به صورت تخصصی برگزار و از صاحب‌نظران همان حوزه هم استفاده شود‌.

 

وی ادامه داد: جلسات شورای اداری هم به نحوی برگزار می‌شود که متناسب با شرایط زمانی گزارش عملکرد توسط چند نفر از مسئولین مربوطه ارائه شود.

 

رنجبر ضمن تاکید بر تقویت بحث اطلاع رسانی در شهرستان و استفاده از ظرفیت و پتانسیل خبرنگاران، تصریح کرد: در نشست صمیمی با تعدادی از خبرنگاران شهرستان نیز تصمیم بر این شد که همه ادارات باید در سایت یا کانالی که به زودی طراحی می‌شود اطلاعات روز شهرستان را رصد کنند.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود ادامه داد: اطلاع رسانی‌ها هم باید به درستی انجام شوند تا از ایجاد شایعات جلوگیری شود.

 

رنجبر یکی از شروط موفقیت در انجام امور را انجام کار کارشناسی و وقت گذاشتن برای انجام امور دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که وقت کافی برای انجام کارها اختصاص نیابد، موفقیت حاصل نخواهد شد.


وی با بیان اینکه از ظرفیت جوانان باید بیشتر استفاده شود و روحیات و خلاقیت‌های آنان مورد توجه قرار گیرد، اذعان کرد:  باید به جوانان اعتماد کرد و در ادارات از جایگاه‌هایی که می‌توانند به جوانان ارائه دهند دریغ نکرده و به این قشر پرانرژی اعتماد کنند.

 

رنجبر با تاکید بر اینکه ایجاد روحیه شادابی و نشاط و امید در جوانان باید تقویت شود، اظهار کرد:  با ایجاد برنامه‌های مختلف باید جوانان را توانمند ساخت تا جوانان اعتماد به نفس لازم را داشته باشند.


بسیج؛ منسجم و موفق ترین امور جوانان در لنگرود

دکتر مازیار خداجو نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان از سال ۸۳ تشکیل شد، گفت: با گذشت ۱۳ سال از زمان تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان، شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور فعالیت می کند.

 

بخشدار کومله با بیان اینکه متاسفانه این فکر وجود دارد که اداره  ورزش و جوانان متولی ساماندهی امور جوانان است، خاطرنشان کرد: از زمان ادغام، اداره ورزش و جوانان تنها دبیر ساماندهی است و همه ارگان‌ها عضوی از این ستاد هستند.

 

وی ادامه داد: جلسه بهانه این قضیئه است و طبق قانون ادارات موظف هستند هر دو ماه، هر اقدامی در رده سنی  ۱۴ الی ۲۹ سال انجام دادند را به دبیرخانه گزارش دهند و  در جلسه پیشنهاداتی که برای آینده است، ارائه  شود.


دکتر خداجو با اشاره به اینکه جنس کار دانشگاه و آموزش و پرورش جوانان است، تصریح کرد: بسیج منسجم‌ترین و موفق‌ترین امور جوانان در شهرستان است  که باید از ظرفیت بسیج  و  رویکرد شهرداری و شهردار جوان که فرهنگی و ورزشی را سرلوحه کار خود قرار داده است، استفاده شود.
 

بخشدار کومله در پایان گفت: ۹ کمیته فرعی باید توسط  روسای ادارات جلساتی را در این زمینه برگزار کنند.
 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان بوشهر شب چله آیین اصفهان آتش سوزی مدرسه زاهدان شب یلدا ناطق نوری بازار قیصریه جلسات تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری