Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی  ظهر سه شنبه در در مراسم رونمایی از کشفیات پلیس استان اصفهان اظهار داشت: امروز مواد مخدر به عنوان یک ابر آسیب مطرح است به نوعی که بخشهای مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی  با بیان اینکه علاوه بر خانواده‌ وجامعه، کودکان بسیاری تحت تاثیر درگیر بودن والدین خود با مواد مخدر آسیب می‌بینند، افزود: جای تاسف است که نیروی فعال جامعه به جای مثمر ثمر بودن برای کشور ، درگیر قاچاق کالا یا مواد مخدر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه قضایی مطابق قانون و با جدیت با قاچاقچیان برخورد کند.

 استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه گرچه تعداد قاچاقچیان زیاد نیست اما همین میزان برای کشور آسیب آفرین است، ابراز داشت:  کشفیات قاچاق فقط یا لفظ غیرقانونی بودن حمل این الاها ارتباط ندارد بلکه بسیاری از کالاهایی که توسط پلیس کشف می‌شود به سلامت افراد ضربه می‌زند و ناسالم است.

وی با تقدیر از جان‌فشانی عوامل نیروی انتظامی در تامین امنیت مردم و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر بیان داشت: انتظار داریم دستگاه قضایی نیز قدر زحمات نیروی انتظامی را به خوبی بداند و مطابق قانون و با جدیت با قاچاقچیان برخورد کند.

برترین راه کوتاه کردن دست قاچاقچیان نخریدن کالاهای خارجی است

رضایی با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و کشفیات پلیس اصفهان در عملیات مرصاد ۲۱ نشان از بخشی از یک جنگ تمام عیار اقتصادی است، ابراز داشت: برترین راه کوتاه کردن دست قاچاقچیان که اغلب کالاهای بی کیفیتی وناسالم نیز جابجا می کنند حمایت از تولید داخلی و نخریدن کالاهای خارجی است.

کد خبر 4489020

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اصفهان عباس رضایی قاچاق قاچاق مواد مخدر قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند