Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:06:28 GMT

«دورهمی رادیویی ها» در روزهای آخر پاییز

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۱۸۶

«دورهمی رادیویی ها» در روزهای آخر پاییز

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت:  با تدبیر معاون صدای رسانه ملی، دکتر شاه‌آبادی در مراسم دورهمی رادیویی ها که با حضور همکاران پر تلاش این رسانه گرم برگزار می‌شود از 32 نفر از برترین‌های رادیو که در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی حائز رتبه شده‌اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاتحی تصریح کرد: تشریح برنامه‌ها  و فعالیت‌های کار گروه‌های تهیه کنندگان، گویندگان ، گزارشگران و نویسندگان توسط مسئولین هر کار گروه ، مصاحبه صمیمانه با همکاران در حاشیه استودیوهای رادیویی وپخش اولین آنونس معرفی برنامه‌های  منتخب شبکه‌های رادیویی در فصل زمستان ، بخش طنز (استندآپ) توسط آقای ریوندی  و  اجرای مجید اخشابی خواننده محبوب کشورمان  از جمله بخش‌های متنوع تدارک دیده شده در  این دورهمی است.

اجرای دورهمی رادیویی ها با حضور معاون صدای رسانه ملی دکترشاه‌آبادی ، پیشکسوتان و  مدیران شبکه‌های رادیویی همراه خواهد بود.

این نشست صمیمی روز چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح در استودیوهای 1 و 8 ساختمان شهدای رادیو برگزار می شود وگزیده این مراسم با شکوه از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد شد.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رادیو دورهمی یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه با هم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه با هم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از ۲ خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز است که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو خواهد بود.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی.

کد خبر 6081126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین