Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این مراسم که به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد امامان جمعه و جمعی از استادان حوزوی و دانشگاهی اهل سنت و شیعه حضور داشتند.

طلاب و دانشجویان شیعه و سنی در این گردهمایی دیدگاه های خود درباره مهم ترین راه کارهای وحدت بیش از پیش بین حوزه و دانشگاه را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم نخستین دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه اهل سنت و شیعه راه اندازی شد.

 فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: ظرفیت حوزه و دانشگاه برای توسعه همه جانبه شهرستان نقش آفرینی می کند و حوزه و دانشگاه جایگاه مهمی در جامعه دینی و اجتماعی دارد.

حمیدی افزود: حوزه و دانشگاه نقش بسیار مهمی در حرکت های اسلامی و سرپرستی و هدایت جامعه دارد.

وی گفت: بی شک همدلی و هم افزایی حوزه و دانشگاه می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وحدت حوزه و دانشگاه خبرگزاری صدا و سیما تربت جام اهل سنت شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت تداوم اجرای طرح جمع آوری و بازگردانی اتباع غیر مجاز در شهرستان بهارستان با حضور نماینده اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نمایندگان ارگان های متولی در فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.

با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نهادهای امنیتی و انتظامی، اتباع غیرمجاز جمع آوری شده در این طرح، جهت بازگردانی به کشورهای مبدا، به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده می شوند.

از جمله مصوبات مهم این نشست می توان به ممنوعیت به کار گیری اتباع غیر مجاز در اصناف، تولیدی ها و کارگاه های ساختمانی، همکاری حداکثری ادارات و نهادهای متولی در این طرح و برخورد جدی با متخلفین توسط دستگاه های امنیتی،انتظامی و قضائی می توان اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • مخالفت وهابیت با همه مسلمانان است نه تنها تشیع/ چرا بن‌باز به مدینه نرفت