Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@13:19:51 GMT

حسادت برانکو به کی روش و ماجرای قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۲۱۷

به گزارش وانانیوز، 

 تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی روز گذشته با هدایت کارلوس کی روش برای برگزاری اردوی آماده سازی قبل از رقابت های جام ملت های آسیا راهی قطر شد که در این میان امیر قلعه نویی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی اش برای کی روش و تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

پیام سرمربی تیم قهرمان سپاهان در نیم فصل باعث شد تا برانکو سرمربی سرخ پوشان پایتخت نیز در مصاحبه ای اعلام کند از دوستی با قلعه نویی خوشحال است تا به نوعی ارتباط دوستانه خود و قلعه نویی را به رخ کی روش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک برانکو در این برهه زمانی به نظر علاقه ندارد دوستی اش با قلعه نویی به خاطر سرمربی تیم ملی ایران به کدورت کشیده شود و این  اظهارات نشان از حساسیت هر دو سر مربی نسبت به اتفاقات روز به صورت لحظه به لحظه دارد و شاید در ظاهر امر هر دو اظهار بی تفاوتی می کنند اما برانکو و کی روش از راه دور هم یکدیگر را کنترل می کنند و شطرنج  گونه حرکات حریف را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد

آفتاب‌‌نیوز :

 سرمربی تیم ملی خوب می‌داند که ترکمنستان در خانه و مقابل تماشاگران خودی از انگیزه‌های بیشتری برخوردار است. از طرفی در این قبیل مسابقات همیشه خطر دست کم گرفتن حریف توسط بازیکنان وجود دارد به همین خاطر امیر از ملی پوشان خواسته با تمام قوا در عشق آباد بازی کنند و پیروزی پرگل دیگری را مقابل ترکمنستان به ثبت برسانند.

در همین راستا شنیده می‌شود قلعه نویی قصد دارد مثل بازی رفت تیمش را با روش هجومی راهی میدان کند و احتمال بازی کردن مهدی قایدی به جای سردار آزمون هم زیاد است.

تیم ایران در صورت تکرار پیروزی مقابل ترکمنستان به حفظ صدر نشینی در گروه خود امیدوار می‌شود. گروهی که تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ هم در آن حضور دارند و برای رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تلاش می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد
  • قلعه‌نویی: آزمون بخاطر علاقه به مردم ترکمن به عشق‌آباد آمده
  • قلعه‌ نویی : چمن مصنوعی در آب وهوای عشق‌ آباد تعجب آور است
  • امیر قلعه نویی: نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوست؛ چمن مصنوعی در آب و هوای عشق‌آباد تعجب‌آور است
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت‌مان با ترکمنستان به تاریخ پیوست
  • قلعه نویی: چمن مصنوعی در این آب و هوا تعجب‌آور است
  • قلعه نویی: نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوست/ چمن مصنوعی در آب و هوای عشق‌آباد تعجب‌آور است
  • قلعه‌نویی: چمن مصنوعی در آب وهوای عشق‌آباد تعجب آور است