Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:49:02 GMT

استقلال امسال بهتر از استقلال پارسال

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۲۴۱

آبی های پایتخت فصل گذشته و در پایان نیم فصل نخست ۲۰ امتیاز به دست آوردند ولی در فصل جاری این تیم موفق شد ۲۵ امتیاز کسب کند.


استقلال در نیم فصل اول فصل گذشته ۵ برد، ۵ شکست و ۵ تساوی را بدست آورد ولی در فصل جاری ۶ برد، ۲ باخت و ۷ تساوی را بدست آورده است.


شاگردان شفر در نیم فصل لیگ گذشته ۱۱ گل به ثمر رساندند و ۹ گل دریافت کردند ولی در نیم فصل جاری ۱۸ گل زده و ۶ گل دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال فصل گذشته تا هفته هفتم علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود می دید، هفته هشتم میک مک در مورد سرمربی موقت این تیم شد و از هفته نهم شفر به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد و تا پایان نیم فصل در 7 بازی روی نیمکت آبی ها نشست ولی او امسال از ابتدا هدایت آبی ها را برعهده داشته است و نتایج این تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیم فصل نیم فصل اول علیرضا منصوریان بازی استقلال بازی علیرضا منصوریان نیم فصل نیم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود