Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: طرح های جبران خسارت و ایمن سازی در استان، با پیشرفت فیزیکی سرعت خوب و رضایت بخشی در حال اجرا هستند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، قدرت الله مهدیخانی در جریان سفر بازدید از پروژه های در حال انجام با بودجه تخصیصی از اعتبارات ماده 12 اداره کل مدیریت بحران در حوزه ایمن سازی و جبران خسارت ناشی از بلایای طبیعی، اظهار داشت: در سال گذشته سیل و طوفان و در سال جاری سرمازدگی و سیل خسارات زیادی را به مناطقی از استان شامل الموت و بویین زهرا تحمیل کرد که عمده ترین آنها تخریب زیر ساخت های استان در اثر بروز سیل در بهار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای بازسازی آسیبهای وارد شده به دنبال وقوع این حوادث غیرمترقبه، منابع مالی قابل توجهی از محل اعتبارات ماده 12 اداره کل مدیریت بحران در اختیار شرکت آب منطقه ای استان، منابع طبیعی، راه وشهرسازی، اوقاف قرار گرفته و کار بازسازی و ایمن سازی نقاط مورد نظر با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند در اسرع وقت پروژه ها را تکمیل نموده و تحویل دهند.
بازسازی راه ارتباطی روستاهای آقچه مزار و آب باریک و بند خاکی درمنطقه بوئین زهرا، ایمن سازی حاشیه رودخانه روستای یارفی، پل رجایی دشت، رانش زمین در اوانک و وشته از توابع الموت شرقی پروژه های مورد بازدید این مسئول بود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات مديريت بحران ايمن سازي پيشرفت فيزيكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین

مرتضی داودی افزود: در اجرای این پروژه نرد‌ه‌های فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب شده نصب می‌شود.
وی بیان کرد: درچند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.
رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزاد راه اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین