Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@14:29:42 GMT

۳۰۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۲۵۸

۳۰۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در طول فعالیت ستاد دیه استان سه هزار زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کریم‌الله محبوبی بعد از ظهر امروز در جلسه همکاری دانشگاه و ستاد دیه استان اردبیل اظهار داشت: در طول فعالیت ستاد دیه استان سه هزار و 192 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل با محکومیت مالی 120 میلیارد و 878 میلیون تومان آزاد شدند که این یک امر بسیار قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: افزایش آگاهی جوانان مستلزم همکاری دانشگاه‌های استان است که در این زمینه دانشگاه آزاد اردبیل نقشی بی‌بدیل در اطلاع‌رسانی و آموزش جوانان در سطح جامعه دارد که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و به دنبال توسعه رویکرد علمی با هوشمندسازی و همکاری مردم و مسئولان و خیران هستیم.

کردستان|18 هزار نفر به‌دلیل محکومیت‌های مالی در زندان‌های کشور زندانی هستندنماینده ولی‌فقیه در کردستان: استفاده از مجازات حبس برای زندانیان جرائم غیرعمد به حداقل برسدکردستان| ستاد دیه 120 هزار زندانی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کرد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یک موفقیت بزرگ در جامعه است که در این زمینه نقش و رسالت خطیر و حساس دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه ایجاد گفتمان غالب در جامعه ضامن آگاهی‌بخشی به مردم و زمینه‌ساز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

محبوبی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در این زمینه نقش بسیار حائز اهمیتی دارد که باید از این ظرفیت به شکل مناسب و اساسی استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: ارتقای سلامت اجتماعی مهم‌ترین مولفه دانشگاه آزاد است که در این زمینه به دنبال تدوین برنامه‌های دقیق و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی هستیم تا بتوانیم با کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاثیرگذاری خود را نشان دهیم.

اسحاق رسولی افزود: رفع مشکلات و چالش‌ها و نیز آسیب‌های اجتماعی نیازمند تداوم برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی است که در این زمینه با بازنگری در قوانین ازدواج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان به دنبال کاهش محکومان مالی هستیم که این موضوع نیازمند افزایش برنامه‌های پژوهشی علمی است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به دنبال سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان قم، بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر نصب شده و همکاری‌های لازم با ستادهای مردمی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت همراه انجام شده است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: به دنبال سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان قم فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت الله رئیسی و هیئت همراه در سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در قالب بنرهای پرتابل، آویز، عرشه پل و استرابورد، در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر با موضوعات دهه کرامت، افتتاح پروژه‌های شهرداری، دستاوردهای دولت در استان قم، سفر ریاست جمهوری و جشن‌ها و مراسم دهه کرامت نصب شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نصب بنرهای بزرگ دیوارنگاره در میدان شهدای مدافع حرم و سر درب عوارضی قم تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه با توجه به لزوم جهاد تبیین و با هماهنگی که در ستاد استانی انجام شده، تبیین دستاوردهای دولت مردمی و خدمات‌رسان آیت الله رئیسی در استان قم آغاز شده است.

کلانترزاده با بیان اینکه که رسانه‌های محیطی در کنار رسانه‌های داخلی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای واگذاری سازه به ستادهای مردمی استقبال از ریاست جمهوری انجام شده و در صدور مجوزهای فضاسازی شهری به منظور اطلاع‌رسانی دیدار رئیس‌جمهور و نمایندگانشان، تسهیل‌گری لازم انجام شده است.

وی از چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح مناطق هشت‌گانه خبر داد و اضافه کرد: در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های سفر، نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی و خیرمقدم در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و سطح مناطق هشت‌گانه توسط روابط عمومی شهرداری اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تشکر از همراهی ستادهای مردمی و شهروندان در استقبال از رئیس‌جمهور تاکید کرد: بر حسب دستور شهردار مقم مجموعه مدیریت شهری شهرداری تمام قد پای کار است تا بتوانیم میزبانی شایسته از رئیس‌جمهور و هیئت همراه داشته باشیم.

کلانترزاده گفت: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم آمادگی همراهی و همکاری را با تمام برنامه‌های حاشیه‌ای ریاست جمهوری و وزرا در دیدارهای مختلف دارد.

به گزارش ایمنا، سفر ریاست جمهور به استان قم روز پنج‌شنبه و جمعه با همراهی بخشی از هیئت دولت صورت خواهد گرفت که دیدار با مردم استان قم و افتتاح پروژه‌های دولتی و استانی از جمله برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 751769

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در مغان واجد شرایط رأی دادن هستند
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد؟
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر