Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد: سفیر بحرین در عربستان مدعی شد که با کمک این کشور توانستند نقشه های ایران و تلاش برای کودتا علیه رژیم آل خلیفه را ناکام بگذارند.
به گزارش شفقنا، شیخ «حمود بن عبدالله آل خلیفه»، سفیر بحرین در ریاض در مصاحبه با روزنامه سعودی «عکاظ» که در شماره امروز (سه شنبه) آن منتشر شده، ادعا کرد که کشورش با قاطعیت در برابر «دخالت های ایران» ایستاده و توانسته به لطف استحکام و انسجام جبهه داخلی و پشتیبانی و حمایت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان «نقشه های پلید» تهران خنثی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر بحرین در عربستان در این باره مدعی شد: ایران آن چه اصل «صادر کردن انقلاب» و رویکرد «ولایت فقیه» می نامد را در پیش می گیرد که این مساله برای بحرین، کشورهای خلیج (فارس)، بیشتر کشورهای دوست و برادر و جامعه بین المللی غیر قابل قبول است چرا که یک دخالت آشکار در امور داخلی کشورهای دیگر، تجاوز به کشورهای همسایه و تلاش برای دیکته کردن یک رویکرد سیاسی مشخص بر کشورهای همسایه با استفاده از زور به شمار می آید و این در تضاد با قوانین بین المللی است.
آل خلیفه در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران از نظر تفکر، فعالیت، سازماندهی و تامین بودجه، تروریسم و افراط گرایی را تشویق و برای مسلح کردن و آموزش دادن بسیاری از سازمان های تروریستی تلاش می کند؛ بحرین نیز از این سیاست ایران که به دنبال ایجاد فتنه، خشونت و فرقه گرایی نفرت انگیز است، درد و رنج زیادی متحمل شده است؛ با وجود آن که بحرین متحد و قدرتمند است و جبهه داخلی نیز مستحکم است، اما تجربه سال ۲۰۱۱ به سطح سازماندهی یک تلاش برای کودتا علیه نظام حاکم رسید و این مسئله نیز نزدیک بود که امنیت و ثبات و جبهه داخلی در بحرین را متزلزل سازد.سفیر آل خلیفه در عربستان همچنین ادعا کرد: به لطف خداوند، خردمندی رهبری، آگاهی ملت وفادار و درک این توطئه کثیف از سوی آنها و همچنین ایستادگی سیاسی، نظامی و امنیتی قوی برادران در شورای همکاری خلیج (فارس) به ویژه عربستان در کنار ما از طریق نیروهای «سپر جزیره» توانستیم این تلاش را خنثی کنیم و نقشه پلید ایران را ناکام بگذاریم و توطئه را در نطفه دفن کنیم.
سفیر بحرین در ریاض در ادامه ضمن قدردانی و تشکر از مواضع ملک «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه عربستان و دولت این کشور مدعی شد که همکاری مستحکم و همبستگی مداوم میان دو کشور بهترین سلاح برای رویارویی با خطر ایران است و در این باره افزود: این خطر نه تنها بحرین را هدف قرار می دهد بلکه از طریق بازوهای تروریستی زیاد رژیم ایران امتداد می یابد و با اقدامات خصمانه آن به یمن، لبنان، سوریه، عراق، مصر و کشورهای مختلف منطقه می رسد. برچسب ها: بحرین ، عربستان ، حمود بن عبدالله آل خلیفه

منبع: خرداد

کلیدواژه: بحرین عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند