Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس فدراسیون فوتبال دو انتصاب جدید در این مجموعه انجام داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال استعفا علی کفاشیان از کمیته فوتسال،مهدی تاج_رییس فدراسیون فوتبال_ ضمن تقدیر از زحمات ایشان در این مسولیت طی حکمی،داوود پرهیزکار را به عنوان سرپرست کمیته فوتسال منصوب کرد.

پرهیزکار از سال 1376 در فدراسیون فوتبال در سمت های مختلف به ایفا مسولیت پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی حکمی از سوی رییس فدراسیون فوتبال،دکتر جمشید نورشرق به عنوان سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال منصوب شد.

وی که عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است؛سابقه عضویت در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال را دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي

به گزارش ورزش سه و به نقل از اعتماد، داريوش مصطفوي كه پيش از اين در زمان سرپرستي حيدر بهاروند، رياست شهاب‌الدين عزيزي خادم و دوره دوم حضور مهدي تاج در راس فدراسيون فوتبال به عنوان عضو و رئيس كميته‌هاي صدور و استيناف مجوز حرفه‌اي فدراسيون فوتبال فعاليت كرده بود در دوره جديد كنار گذاشته شده است.

در حالي كه ۹ فروردين ددلاين‌ بارگذاري مدارك مربوط به مالكيت تيم‌هاي باشگاهي است و بعد از آن كميته‌هاي صدور مجوز حرفه‌اي و استيناف فرصت محدودي براي بررسي مدارك تيم‌ها دارند تركيب اعضاي اين دو كميته تغيير كرده است.

يك منبع آگاه در فدراسيون فوتبال به خبرنگار اعتماد آنلاين اطلاع داد كه داريوش مصطفوي، رئيس پيشين فدراسيون فوتبال كه سابقه چند دوره حضور و رياست در كميته‌هاي مربوط به صدور مجوز حرفه‌اي را در كارنامه دارد و در دوره قبل هم حضور فعالي در اين جايگاه داشت، كنار گذاشته شده است.

اين منبع در مورد دليل حذف داريوش مصطفوي مدعي شد كه مخالفت مصطفوي با حضور حميدرضا آصفي، سخنگوي سابق وزارت امور خارجه، در كميته‌هاي مربوط به مجوز حرفه‌اي دليل اين اتفاق بوده است.

مصطفوي در دوره قبل يكي از معدود نفرات مخالف حذف استقلال از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بود و اعتقاد داشت تا زماني كه كنفدراسيون فوتبال آسيا منابع مالي باشگاه‌هاي ايراني را به دليل تحريم آزاد نمي‌كند حق كنار گذاشتن تيم‌هاي ايراني بابت بدهي را ندارد.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم پرویز خان
  • واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم
  • شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند
  • از صحبت‌های جالب شمسایی تا قول هاشمی برای حضور در فینال/ وقتی وزیر پنالتی زد+ فیلم