Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:12:01 GMT

2750 حلقه لاستیک بین کامیونداران سبزوار توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۲۶۷

2750 حلقه لاستیک بین کامیونداران سبزوار توزیع شد

سبزوار- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار گفت: از ابتدای طرح تخصیص لاستیک کامیونی و اتوبوسی با نرخ دولتی، 2 هزار و 750 حلقه لاستیک در این شهرستان توزیع شده است.

مهدی رحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخصیص لاستیک به کامیون داران و اتوبوس داران
برای خدمات رسانی به ناوگان حمل و نقل جاده ای از طریق این اداره و با صدور حواله کامپیوتری بوسیله انجمن صنفی و اتحادیه رانندگان این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در این راستا لاستیک با کیفیت مطلوب و به نرخ دولتی بوسیله سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین شده و با هدف توزیع عادلانه و کاهش قیمت بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ ای منطقه توزیع می شود.
وی با بیان اینکه توزیع لاستیک بر اساس سیستم نوبت دهی و کارکرد وسیله نقلیه انجام می شود گفت: کاربری های جداگانه برای 2 بخش کامیونی و اتوبوسی شهرستان سبزوار تعریف شده و تخصیص لاستیک به این ناوگان ها به صورت جداگانه انجام می شود.
رحمتی افزود: کامیون داران برای دریافت لاستیک باید با در دست داشتن برگ سبز خودرو به اتحادیه کامیون داران سبزوار مراجعه و نسبت به نام نویسی در سامانه اقدام کنند تا در نوبت تخصیص لاستیک قرار گیرند و اتوبوس داران نیز برای این منظور باید به انجمن صنفی مسافربری مراجعه و نسبت به نام نویسی در سامانه اقدام نمایند.
سبزوار دارای 10 شرکت حمل و نقل مسافر، 9 دفتر نمایندگی روستایی، 20 شرکت حمل و نقل کالا و 2 تعاونی نفت کش است.
حدود هفت هزار کامیون و 100دستگاه اتوبوس در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب استان خراسان رضوی فعال هستند.
8145/7495 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توزيع لاستيك بين كاميون داران سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  این کاروان خودرویی با همراهی بیش از صد خودروی شخصی  به مناسبت سالگرد شهید غیرت بر مزار این شهید  در سبزوار حاضر  میشوند و به او ادای احترام می‌کنند.

حرکت کاروان خودرویی غیرت از تهران آغاز شده است  و پس از عبور از سمنان، به سمت سبزوار در حرکت هستند که کاروان مشهد نیز در سبزوار به سایرین  ملحق می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند