Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:59:20 GMT

320 تاکسی شهر لاهیجان نوسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۲۶۹

320 تاکسی شهر لاهیجان نوسازی شد

لاهیجان - ایرنا - شهردار لاهیجان گفت:لاهیجان با نوسازی 320 تاکسی ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری در یک سال اخیر ، دومین شهر کشور در این زمینه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود کاظمی روز سه شنبه در مراسم روز حمل و نقل ، فعالان عرصه حمل و نقل را از محرکه های توسعه اقتصاد دانست و افزود: در بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان در یک سال اخیر 320 تاکسی نوسازی شدند که این آمار بیانگر اهمیت توجه به ارائه خدمات عمومی در این شهر است و لاهیجان دومین شهر در ایران محسوب می شود که در مدت یک سال این میزان نوسازی خودرو در آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: طی یک سال اخیر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اقدامات خوبی برای توسعه حمل و نقل عمومی در لاهیجان انجام شد و موضوعی که در لاهیجان در نوسازی ناوگان عمومی نگران کننده است؛ عدم استفاده از امکانات منطقه آزادانزلی است که امیدوارم بتوانیم با توجه به فاصله نزدیک به منطقه آزاد از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم.
کاظمی با بیان اینکه مجموعه شهرداری در کنارشورای اسلامی شهر برای ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان تاکسی در حال تلاشند تصریح کرد: تکالیفی داریم تا برای خدمات رسانی به مردم تلاش کنیم و در برابر کمی و کاستی ها هم عذرخواهی می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: لاهیجان با توجه به میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی از اولین شهرهایی است که یادگیری و آموزش زبان انگلیسی را برای ارتباط رانندگان تاکسی با مسافران اجرا کرد و لاهیجان شهری بدون چراغ قرمز و با فرهنگ بالاست و برای اولین بار طرح جامع ترافیک در دستور کار مسئولان این شهر قرار گرفته است.
کاظمی با اشاره به فعالیت و نقش گسترده بانوان لاهیجان در زمینه حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس افزود: به خود می بالم در شهری مدیر هستم که بانوان در کنار آقایان فعالیت می کنند و این نشان از موقعیت و فرهنگ این شهر دارد.
وی با بیان اینکه فعالان حمل و نقل تلاشگران بی ادعا و دوستدار همشهریان خود هستند، از رانندگان زحمتکش تاکسی خواست به عنوان شهرداریار در کنار مسئولان مشکلات شهری را به آنان اطلاع دهند.
جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز گفت: رانندگان تاکسی پیشانی و تابلوهای فرهنگی شهر هستند و اگر برخی مواقع تذکری داده می شود بدلیل این است که همه در یک مجموعه باید برای جلب رضایت مردم تلاش کنیم.
وی با اشاره به طرح خیابان بدون پارک دوبله در لاهیجان افزود: از رانندگان حمل و نقل عمومی و همشهریان فهیم می خواهم برای اجرای این طرح کمک کنند و دغدغه همه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، توسعه و آبادانی لاهیجان و رفع مشکلات مردم است.
در پایان این مراسم برخی از فعالان عرصه حمل و نقل لاهیجان مورد تقدیر قرار گرفتند. لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري حمل و نقل لاهيجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تعهد خیران نیک اندیش در سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته است.
میثم لک زایی افزود:  بیش از ۲۱۰ هزار مترمربع از پشت بام مدارس سیستان و بلوچستان ایزوگام شد که در سیل اخیر جنوب استان یکی از مواردی که سبب شده آسیب کمتری به مدارس وارد شود، اقدامات پیشگیرانه نوسازی مدارس بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۲۶۰ هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس در سطح استان انجام شده است.
وی یکی دیگر از اقدامات مهم دولت سیزدهم را آغاز طرح های محرومیت زدائی دانست و گفت: از این محل ۵۹ طرح با تعداد ۴۳۸ کلاس درس در حال ساخت است که در ماه‌های پایانی سال گذشته تعدادی از آنها به بهره برداری رسید.
لکزایی در خصوص هنرستان‌ها و شبانه روزی‌ها نیز افزود: ۳۰۷ کلاس درس همسو با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فراگیری حرفه و گسترش عدالت آموزشی در سطح استان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اینک ۳۵ سالن‌های ورزشی و استخر‌های در دست ساخت داریم که بهره برداری از آنها کمک قابل توجهی به توسعه ورزش در بین دانش آموزان استان می‌کند.

دیگر خبرها

  • شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو