Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@18:22:28 GMT

بررسی حادثه تروریستی چابهار در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۳۵۳

رکنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز حادثه تروریستی حمله به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار بررسی شد.

به گزارش رکنا، علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون مطبوعات اظهار داشت:‌ در این نشست حادثه Incident تروریستی حمله به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نشست مذکور با حضور نمایندگان و مسئولانی از دستگاه‌های ذیربط اعم از وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی و اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این نشست مسئولان ذیربط گزارشی از شرح ماجرا،‌ اقدامات و طراحی‌های به عمل آمده، پس از حادثه ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه جلسه نقطه نظرات خود را برای مدیریت و مقابله با اینگونه اقدامات تروریستی ارائه کردند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر دردسر فعالیت زن فوتبالیست ایرانی در سایت شرط بندی برای شوهر لیگ برتری اش پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident مجلس چابهار حادثه تروریستی حادثه تروریستی چابهار عکس فیلم زن جسد دختر جوان همدستی زن جوان خاش خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم