Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: از امروز سه‌‌‌شنبه بعدازظهر تا اوایل صبح چهارشنبه به سبب بارش برف و کولاک برف در جاده‌‌‌های کوهستانی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی لغزندگی جاده‌‌‌ها، مه‌‌آلودگی و کاهش دید پیش‌‌‌بینی می‌‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین اوایل صبح چهارشنبه لغزندگی در سطح شهرهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان پیش‌‌بینی می‌‌‌شود.

از این رو توصیه می‌‌شود تمهیدات لازم جهت تجهیز خودرو به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای تردد در جاده‌‌‌های کوهستانی برف‌گیر به عمل آید و برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، سازمان‌های امدادی و مدیریت بحران بکار گرفته شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اخطاریه سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کرد.   در ماده ۶ این طرح آمده است:   سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.   همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛   سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.   محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است