Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرینات تیم کشتی فرنگی بیمه رازی برای دفاع از عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی امروز (سه شنبه) در سرعین اردبیل پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم کشتی فرنگی بیمه رازی که برای رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی آماده می‌شود، از دو روز قبل تمرینات خود را در خانه کشتی سرعین در استان اردبیل آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (سه شنبه) تمرینات این تیم با حضور تمام کشتی‌گیران به غیر از دو کشتی گیر خارجی (این دو کشتی گیر فردا به تمرینات اضافه می‌شوند) زیر نظر حسن رنگرز سرمربی تیم پیگیری شد. طالب نعمت‌پور مدیر فنی و کیومرث محرابی سرپرست تیم کشتی فرنگی بیمه رازی هم در تمرین حضور داشتند.

اکبر عبدلی رئیس اداره تربیت بدنی و موسی‌زاده رئیس هیئت کشتی سرعین هم به عنوان مهمان، در تمرین حضور پیدا کردند.

فرنگی کاران بیمه رازی تحت هدایت حسن رنگرز و با میانداری افشین بیابانگرد تمرینات متنوعی را برای حضور پرقدرت در جام جهانی کشتی فرنگی انجام دادند تا از دو عنوان قهرمانی گذشته خود دفاع کنند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی از روز پنجشنبه به مدت دو روز در سالت حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی بیمه رازی حسن رنگرز میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم

مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، هدف شاگردان مهدی تارتار در جام حذفی تنها دستیابی به عنوان قهرمانی است. - اخبار ورزشی -

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - یک تیمش برابر هوادار اظهار داشت: متأسفانه در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و گل خوردیم، اما در ادامه تیم برتر میدان بودیم که متأسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. پس از گلزنی تیم هوادار با حمایت و تشویق جانانه هواداران گل مساوی را زدیم، اما دیگر فرصتی برای زدن گل دوم نبود. طبیعتاً تساوی بهتر از باخت است، ولی تیم ما در این بازی مستحق برد بود.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی در ادامه با اشاره به نتایج خوب ملوان در فصل جاری خاطر نشان کرد: در ابتدای فصل تیم دیر بسته شد و خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این‌قدر خوب نتیجه بگیریم. با اینکه مثل خیلی از تیم‌ها شرایط مالی ایده‌آلی نداشتیم، اما فراتر از حد انتظار نتیجه گرفتیم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه مسابقات این روند را تداوم بخشیده و بتوانیم حتی یک رتبه در جدول صعود کنیم.

مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به وضعیت این تیم در جام حذفی تصریح کرد: در این جام هدفی جز قهرمانی نداریم و تارتار هم تأکید کرده است که باید قهرمان شویم. در مرحله بعدی جام حذفی باید با سپاهان روبه‌رو شویم که بازی سختی است، ولی هدف ما رفتن به فینال و رسیدن به قهرمانی است.

نورمحمدی با اشاره به مشکلات باشگاه ملوان تصریح کرد: ملوان یک تیم قدیمی و ریشه‌دار است و تمام مردم انزلی با این تیم زندگی می‌کنند. ملوان نیاز مبرمی به توجه ویژه مسئولان استانی دارد تا از لحاظ امکانات و مسائل سخت‌افزاری وضعیت بهتری پیدا کند. استان گیلان و بندر انزلی پتانسیل بالایی دارند و حیف است که باشگاه بزرگی مثل ملوان به‌عنوان مثال یک زمین تمرین نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم
  • حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع