Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  جمعی از اهالی رسانه امروز سه شنبه ۲۷ آذرماه با حضور در استودیو «صبیان» در جریان روند تولید و ساخت انیمیشن و همچنین آثار سینمایی در این مجموعه قرار گرفتند.

محمدامین همدانی مدیر پویانمایی خانه انقلاب اسلامی که در این دیدار خبرنگاران را همراهی می‌کرد، در سخنانی گفت: استودیوی صبیان بر اساس فعالیت‌های دانش بنیان شکل گرفته و بخش مجزا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه آثاری نظیر «فهرست مقدس»، مجموعه «تندر»، «اتل متل یه جنگل»، «حسنا کوچولو» و انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» در این استودیو تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: این استودیوی تولیدی صنعتی متشکل از ۲ بخش صنعتی و آثار فاخر سینمایی شامل بر حدود ۷۰ پرسنل است و در حال حاضر ۴ پروژه همزمان در این مجموعه در دست تولید است. «صبیان» بزرگترین مجموعه تولید انیمیشن کشور و یکی از بزرگترین استودیوها در خاورمیانه است. ضمن اینکه با بومی سازی، تولیدات در «صبیان» ۲۰ برابر ارزان‌تر از قبل شده است.

وی تصریح کرد: ما در یک مناقصه بین المللی ساخت فصل دوم سریالی انیمیشنی با نام  «jingliks» را برعهده گرفتیم که با شراکت سرمایه گذار روسی آن را به تولید می رسانیم. فصل اول این سریال توسط کمپانی هایی مثل نتفلیکس پخش شده بود. رایت فصل دوم نیز به صورت صددرصدی در منطقه به ایران تعلق دارد و در حوزه بین الملل نیز تا ۶۰ درصد از این حقوق به ایران می رسد.

وی ادامه داد: نوابغ انیمیشن در این استودیو مشغول به کار هستند و ما اطمینان داریم که آن ها انیمیشن کشور را به جایی می رسانند که حرف ها و پیام های انقلاب اسلامی را به جهان صادر کند. مزیت رقابتی قیمتی انیمیشن باعث توجه بسیاری از کمپانی ها به این مجموعه شده و قطعاً ما به زودی تحولات بیشتری در این مجموعه را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه  وضعیت نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق جنوب تهران در مقایسه با مناطق شمال تهران نامناسب تر است گفت: بسیاری از ساکنان بافت های فرسوده در جنوب تهران به دلیل عدم تمکن مالی با مشکل مواجه هستند که در این زمینه سعی داریم با پرداخت تسهیلات نوسازی مشارکت های مردم و مالکان را در این مناطق افزایش دهیم.

وی افزود: در بازه سال های ۸۸ تا ۹۲ میزان نوسازی بافت های فرسوده رکورد دار بوده به طوری که میزان نوسازی بافت های فرسوده به ۱۰۰ هزار واحد هم می‌رسد اما بعد از آن اجرای نوسازی بافت های فرسوده کاهشی شد.

او اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش می‌کنیم با پرداخت تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن و انتقال آن به طرح های نوسازی بافت های فرسوده روند اجرا را تسریع کنیم و از سوی دیگر مشارکت های مردمی را هم تقویت کنیم.

آیینی گفت‌: تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها از طریق مشارکت های مردمی و پرداخت تسهیلات ساخت و اجرای بسته های تشویقی امکان پذیر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • تولید ارزان هیدروژن از آب با ضایعات فلزی
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد