Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «بیانات رهبر انقلاب درباره تبعات اخروی ریاست» تا «کلید خوردن استیضاح وزیر اقتصاد» و «ورود پیکر ۴۶ شهید به خاک ایران اسلامی».

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «بیانات رهبر انقلاب درباره تبعات اخروی ریاست» تا «کلید خوردن استیضاح وزیر اقتصاد» و «ورود پیکر ۴۶ شهید به خاک ایران اسلامی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانات رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه درباره تبعات اخروی ریاست
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه به شرح حدیثی از پیامبر اعظم صلوات‌الله‌علیه‌آله درباره‌ی «تبعات اخروی ریاست» پرداختند.

نتانیاهو ایران را به نابودی با سلاح اتمی تهدید می‌کند
وزیر خارجه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «نتانیاهو ابتدا ایران را به نابودی تهدید کرد و حالا علنا به رجزخوانی درباره موشک‌های تهاجمی[رژیم صهیونیستی] پرداخته که به گفته او بردش به همه جا می‌رسد».

غریب‌آبادی با مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
در دیدار سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل، راه‌های گسترش همکاری‌های مشترک بررسی شد.

توافق مذاکره‌کنندگان ارشد کشورهای ضامن روند آستانه درباره بیانیه اعلام تاسیس کمیته قانون اساسی سوریه
نشست سه جانبه مذاکره کنندگان ارشد کشورهای ضامن روند آستانه در ژنو برگزار شد.

آقای انان؛ از تجربه عملیات‌های داعش در اروپا باید درس بگیرید/ تروریسم نه ایدئولوژی می‌شناسد و نه جغرافیا
خانواده شهدای ترور کشور در نامه‌ای سرگشاده به سفیر دانمارک در ایران، مراتب اعتراض خود را به حمایت‌های دولت این کشور از گروه‌های تروریستی و جدایی‌طلب اعلام کردند.

ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان‌ها و سازمان‌ها خواهد بود تا کار کشور پیش برود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در بسیج نوکر کشور هستیم و حرف ما این است که ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان‌ها و سازمان‌ها خواهد بود تا کار کشور پیش برود.

قیمت فروش بنزین در لایحه بودجه سال ۹۸ تغییر نکرده است/ معلوم نیست دولت بتواند در شرایط فعلی یارانه دهک‌های بالا را حذف کند
رئیس کمیسیون برنامه بودجه ومحاسبات مجلس گفت: دولت اگر بتواند، یارانه دهک‌های بالا را حذف می‌کند، اما باید این نکته را در نظر داشت که دولت شرایط بهتری را برای حذف یارانه دهک‌های بالاتر درگذشته داشت که این اتفاق رخ نداد و با این حال معلوم نیست دولت بتوانددر شرایط فعلی یارانه دهک‌های بالا را حذف کند.

ارتقای کمی و کیفی تجهیزات هوانیروز ارتش در آینده نزدیک
فرمانده هوانیروز ارتش از حرکت شتابان هوانیروز برای ارتقای کمی و کیفی تجهیزات این یگان عملیاتی در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس جمهور به آنکارا سفر می‌کند
رئیس جمهور به دعوت رسمی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و برای شرکت در پنجمین جلسه شورای عالی روابط راهبردی دو کشور به آنکارا سفر می‌کند.

ایران از پیشرفته‌ترین تجهیزات برای حضور در اقیانوس‌ها برخوردار است/ در اوج آمادگی و اقتدار دفاعی هستیم
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما در حوزه توسعه دریامحور هیچ محدودیتی نداریم، گفت: صنعت دریایی کشور با بهره‌گیری از تجارب متخصصان داخلی هیچ‌گاه از پای ننشسته و خود را به پیشرفته‌ترین تجهیزات برای حضور در اقیانوس‌ها مجهز کرده است.

خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته در اصفهان افتتاح شد + عکس
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع در اصفهان از محصولات و دستارودهای جدید این صنعت بازدید و خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته را افتتاح کرد.

دستگاه های اجرایی از دریافت کپی کارت ملی و شناسنامه از مردم معاف می شوند
رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مقرر شد تا با نامه‌ای از سوی رئیس مجلس دستگاه‌های اجرایی ملزم شوند تا پایان سال از دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مردم خودداری کنند.

نمایندگان مجلس در کمیته اجرایی «حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین» انتخاب شدند
سید مصطفی ذوالقدر و اردشیر نوریان با رأی نمایندگان در صحن مجلس به عنوان دو عضو کمیته اجرا و پیگیری و هماهنگی‌های لازم جهت حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین انتخاب شدند.

دشمن جنگ «هیبریدی» را علیه ایران اسلامی به راه انداخته است
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: امروز دشمن با شکل جدیدی از تهدیدات با ما وارد نبرد شده است و با استفاده از پارامتر‌های فرهنگی، قومیتی، سیاسی، اقتصادی و تحریم‌ها به نوعی جنگ هیبریدی را علیه ایران اسلامی به راه انداخته است.

هر بار که شش دانگ پای یک کار رفته‌ایم موفقیت به دست آوردیم
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ۴۰ سال است که سپاه کار علمی انجام می‌دهد و من حداقل ۳۵ سال شاهد این کار‌ها بوده‌ام، گفت: در این مدت هر بار که شش دانگ پای یک کار رفته‌ایم موفقیت به دست آوردیم.

اعضای جدید شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انتخاب شدند
مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی، اعضای اصلی دوازدهمین دوره شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را از میان ۶۲ نامزد، انتخاب کرد.

سامانه هوشمند «پژوهش» رونمایی شد
سامانه هوشمند «پژوهش» امروز با حضور سردار دریادار «علی فدوی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران رونمایی شد.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) دقیقا بر مبنای الگوی جهانی عمل می‌کند
معاون بهداشت و درمان سپاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در حوزه تحقیقات و پژوهش، دقیقا بر مبنای الگوی جهانی عمل می‌کند.

دو نماینده سوال‌کننده از توضیحات وزیر اطلاعات قانع شدند
امروز در صحن علنی مجلس،دو نماینده سوال کننده از توضیحات وزیر اطلاعات قانع شدند.

کلیپ سی ثانیه‌ای پخش شده از نماینده سراوان «همه مطلب» نبوده است/ «محمود صادقی» برای ادعاهای خود در مورد شورای نگهبان تاکنون سندی ارائه نکرده است
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس گفت: سی ثانیه کلیپی که از نماینده مردم سراوان در فضای مجازی پخش شده همه مطلب نبوده است.

بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» ۹ دی، در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره فرموده‌اند، برخی می‌خواهند حماسه ۹دی به فراموش سپرده شود. اما هیچ ارگان و سازمان انقلابی و ارزشی اجازه فراموشی این حماسه بزرگ را نمی‌دهد.

استیضاح وزیر اقتصاد و عزل رئیس گمرک کلید خورد
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی اتفاقات توهین آمیز به نماینده مردم سراوان، در حال حاضر مشغول جمع آوری امضا برای تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی و عزل رئیس گمرک در مجلس هستیم.

جمع‌آوری امضا برای عزل رئیس گمرک در مجلس کلید خورد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر نماینده سراوان مشغول جمع‌آوری امضا برای تقاضای عزل رئیس گمرک در مجلس است.

شفافیت فعالیت‌هاى اقتصادى جمعیت هلال احمر ارتقاء می‌یابد
سخنگوی وزارت کشور گفت: شورای‌عالى جمعیت هلال احمر مصوب کرد به منظور اطمینان از صحت جریان امور، فعالیت‌هاى اقتصادى عمده در جمعیت هلال احمر، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته تا تهیه گزارش موصوف متوقف شود.

آئینه حقوق بشر غرب؛ ۱۱ هزار کشته و بیش از ۲۲ هزار مجروح یمنی
بر اساس آمار سازمان‌های بین المللی، جنگ نابرابر عربستان علیه یمن تا به امروز قریب به ۱۱ هزار کشته و بیش از ۲۲ هزار مجروح به جا گذاشته و باعث کینه تاریخی ملت یمن از حکام سعودی شده است.

توضیحات نعمتی درباره کلیپ منتشرشده نماینده سراوان
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی امروز مقرر شد آقایان پزشکیان و دژپسند، موضوع فیلم انتشار یافته از نماینده سراوان را پیگیری کنند.

آیت‌الله مفتح نقش به سزایی در «ارتباط دانشگاه و حوزه» داشتند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مصادف با سالروز شهادت استاد آیت الله مفتح است ایشان از شخصیت‌های بزرگی بودند که هم در «ارتباط دانشگاه و حوزه»نقش به سزایی داشتند و هم از انقلابیون برجسته‌ای بودند که در پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند.

اظهارات «نماینده سراوان» در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر «محمدباسط دورازهی نماینده مردم سراوان، سیب و سوران» بود.

نمایندگان اصفهان برای دومین بار در جلسه علنی مجلس حضور نیافتند
نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای دومین بار در طول هفته جاری در جلسه علنی مجلس حضور پیدا نکردند.

دولتمردان؛ جنگ با علم اقتصاد ممنوع
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: دولتمردان نباید از انباشت نقدینگی غفلت می‌کردند و وقتی کار از کار گذشت، نباید با علم اقتصاد می‌جنگیدند.

پیکر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد
پیکر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس ساعت ۹ صبح امروز از مرز مهران وارد کشور شد.

افتتاح چندین پروژه عمرانی از سوی ارتش در ۳ نقطه محروم استان مرکزی
چند پروژه عمرانی از قبیل مسکن، مسجد و مدرسه برای روستاهای کمتر برخوردار توابع شهرستان ساوه توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش افتتاح شد.

پلاسکو بعد از ۷۰۰ روز؛ شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان چه کرده‌اند؟
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون هفته آینده برای بررسی آخرین اقدامات شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان، از ساختمان پلاسکو بازدید خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلاسکو سردار فدوی ظریف نشست ژنو ارتش تفحص شهدا غریب آبادی امیر خانزادی امیر رستگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا بادامچی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیات رئیسه مجلس در پیگیری و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های مجلس شورای نقش اساسی و موثری دارند گفت: انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس از یک سوی به جهت اینکه می‌تواند تبلور مجموعه مجلس باشد و از سوی دیگر چون تنظیم و پیگیری کننده سیاست‌های داخلی و خارجی بوده و همچنین موارد کلان، اقتصادی و اجتماعی است حائز اهمیت و اثرگذاری در میزان موفقیت ادوار مجلس است .

**رئیس مجلس باید فردی پاکدست و فساد ستیز باشد

بادامچی در گفتگو با مدارا، با بیان اینکه در هر دوره‌ای هیات رئیسه مجلس منسجم و دارای نگاه توسعه‌ای و پیشرو داشته، توفیق آن مجلس در خدمت‌رسانی به جامعه هم بیشتر و عیان‌تر بوده، افزود: در راس هیات رئیسه، کرسی ریاست مجلس و نماینده‌ای که به عنوان سکاندار بر آن تکیه می‌زند نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و پاکدستی، فسادستیزی و میزان آگاهی و اشراف به مسائل جهانی و پیشروی مردم از ویژگی‌هایی است که فرد کاندیدای ریاست مجلس باید داشته باشد، دوری کاندیداها از این ویژگی ها از اعتبار کرسی ریاست مجلس می‌کاهد و مجلس را در پیشبرد اهدافش با مانع مواجه می کند.

** هرگز نشنیدم دفتر رهبری در مورد انتخابات رئیس مجلس نظری داشته باشد

نماینده تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اصل دموکراتیک مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رقابت بر سر کرسی هیات رئیسه معمولا بین فراکسیون‌های مجلس و از دل مجلس شکل می‌گیرد و رقابتی کاملاً مبتنی بر رای و شایستگی افراد است، چرا که اگر غیر از این باشد افراد منتخب نمی توانند در پیگیری امور محوله مستقلاً تصمیم بگیرند و به خارج از مجلس مستقل خواهند بود.

او ادامه داد: طی ۴ سال نمایندگی مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی هرگز نشنیدم دفتر رهبری در خصوص افراد و انتخاب رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه نظری داشته باشند. حتی در حد شایعه در راهروهای مجلس هم این مطلب مطرح نشد.

بادامچی تاکید کرد: منتسب کردن اقدامات درون مجلس همچون انتخاب رئیس مجلس یا دیگر تصمیمات کلان نمایندگان به نظر رهبر انقلاب منجر به خدشه دار شدن جایگاه رهبری می شود و اگر این دست امور در کشور بدعت گذاری شود، آسیب‌های جبران ناپذیری به شان و کیان مجلس وارد خواهد کرد.

** انتشار این دست شایعات جایگاه مجلس را تنزل می دهد

بادامچی خاطرنشان کرد: افردی که مدعی حمایت خارج از مجلس هستند نمی‌توانند استقلال رای داشته باشند و خود به عاملی برای تضعیف مجلس و کاهش اثر گذاری آن بدل می‌شوند و نمی‌توانند، این اصل که مجلس در راس امور است را محقق کنند و جایگاه مجلس را تنزل خواهند داد.

او در پاسخ به اینکه چگونه می‌توان از انتشار این شایعات جلوگیری کرد، گفت: بهترین اقدام این است که خود بیت رهبری مانع ترویج این شایعات شوند، خود اقدام کنند و تذکر بدهند به افراد ومانع هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی و جناحی شوند.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در پایان یادآوری کرد: استقلال رای نمایندگان مجلس به معنی عدم تاثیر پذیری از لابی ها رایزنی‌های ذینفعان سیاسی و اقتصادی و حریت آنها شان مجلس را ارتقا خواهد داد و نمایندگان مجلس باید به عنوان وکلای مردم پیگیری خواسته ها و مطالبات عموم جامعه باشند و با شجاعت نظر مردم و خواست جامعه را دنبال کنند و مقهور شایعات و رایزنی های سیاسی نشوند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896397

دیگر خبرها

  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • ببینید| لحظه ورود وزیر خارجه ایران به آمریکا پس از حمله به اسرائیل
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی