Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:31:57 GMT

عاملان شکستن شیشه اتوبوس‌های مشهد به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۷۲۳

چهار جوان و نوجوان که به خاطر روکم کنی شیشه اتوبوس‌های بی آر تی را می‌شکستند، با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش نیرو‌های انتظامی مشهد دستگیر شدند.
به گزارش  خراسان، از چند ماه قبل، گزارش‌هایی از شرکت اتوبوسرانی به پلیس می‌رسید که محتویات آن نشان می‌داد افرادی با سنگ پرانی یا پرتاب اشیای دیگر، به شکستن شیشه اتوبوس‌های بی آر تی در مسیر بولوار طبرسی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی افزایش این سنگ پرانی‌ها و تشکیل پرونده قضایی، نیرو‌های عملیاتی پلیس مشهد وارد عمل شدند و با کسب مجوز‌های قضایی به ردزنی عاملان «سنگ پرانی» پرداختند.   گزارش حاکی است، بعد از جمع آوری اطلاعات با استفاده از شگرد‌های تخصصی و پلیسی، در نهایت ماموران انتظامی موفق شدند چهار جوان و نوجوان را که فقط به خاطر هیجانات دوران نوجوانی و روکم کنی در نشانه‌گیری، به سوی اتوبوس‌های بی آر تی سنگ پرانی می‌کردند شناسایی و دستگیر کنند.   معاون دادستان مشهد روز گذشته با تایید این خبر به خراسان گفت: ماجرای سنگ پرانی به اتوبوس‌های بی آرتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و احتمال داشت مسافرانی در این گونه حوادث آسیب جدی ببینند یا خدای ناخواسته حادثه تلخ دیگری رخ دهد به همین دلیل موضوع با جدیت از سوی بازپرس شعبه ۴۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب پیگیری شد و با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی پرونده، نیرو‌های انتظامی برای شناسایی و دستگیری متهمان اقدام کردند، اما وقتی ماجرا به طور دقیق در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد که چند جوان و نوجوان به دلیل برخی هیجانات و غرور بی جا با تفریحات کاذب، به این عمل مجرمانه دست زده اند.   قاضی سیدجواد حسینی تاکید کرد: این پرونده هم اکنون در مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد تحت رسیدگی قرار دارد و در صورت اعلام گذشت شاکیان، دیگر مراحل قانونی را طی خواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اتوبوس های بی آر تی دادستان مشهد آسیب جدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!