Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:33:11 GMT

ایران نایب قهرمان شطرنج آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۷۹۱

نماینده ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی شطرنج آسیا، مجوز حضور در جام جهانی روسیه را کسب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دور نهم و پایانی بخش استاندارد رقابت های شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا در فیلیپین به پایان رسید و سیدمحمدامین طباطبایی با 6 و نیم امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و جواز حضور در جام جهانی 2019 روسیه را کسب کرد، در این رقابت ها شطرنج باز چینی قهرمان شد و نماینده ویتنام نیز در رده سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دور پایانی رقابت ها، پرهام مقصودلو مقابل حریف هندی و سیدمحمدامین طباطبایی برابر نماینده چین به تساوی رسیدند تا طباطبایی با 6 و نیم امتیاز در رده دوم و مقصودلو با 6 امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند.  علیرضا فیرزوجا نیز مقابل حریف قزاقستانی و احسان قائم مقامی برابر شطرنجباز فیلیپینی به برتری رسیدند که هر دو با 5 و نیم امتیاز به ترتیب در رده های شانزدهم و نوزدهم ایستادند.  مبینا علی نسب نیز در دور نهم بخش بانوان مقابل حریفی از فیلیپین به تساوی رسید و در رده بیست و پنجم ایستاد.   همچنین در بخش برق آسا، علیرضا فیروزجا با 7 و نیم و محمدامین طباطبایی با 7 امتیاز بترتیب عنوان های قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و احسان قائم مقامی و پرهام مقصودلو با کسب 5 و نیم و 5  امتیاز در رده های چهاردهم و بیست و یکم ایستادند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شطرنج آسیا نایب قهرمان جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

آئین استقبال رضایی و پورعزیز با حضور مردم و مسئولان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد