Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@04:26:49 GMT

قهرمانی و ورزش در کنار هم برای کودکان کار

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۸۳۳

قهرمانی و ورزش در کنار هم برای کودکان کار

به گزارش جهان نيوز، روز دوشنبه بیست و ششم آذرماه کودکان کار از سوی اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی برای بار دوم به سالن ایثار محل تمرین بسکتبال تیم جانبازان شیراز برده شدند.

در این برنامه که با هدف الگوسازی و ورزش برای کودکان کار صورت گرفت ،جانبازان از خاطرات دوران دفاع مقدس و رشادتهای خود با کودکان سخن گفتند و کودکان را با معنای ایثار و فداکاری آشنا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه جانبازان انواع تکنیک های بسکتبال را به کودکان آموزش دادند.

مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز در این خصوص، گفت: کودکان تشنه یادگیری هستند، محیط های پر آسیب و خشن می تواند الگوهای نامناسبی را به کودکان کار ارائه دهد و آنها را به مسیر نادرستی سوق دهد. باید الگوهای مناسبی را به کودکان معرفی کنیم. تیم بسکتبال جانبازان قطع نخاع می تواند الگوی بسیار مناسبی از قهرمانی برای همه کودکان باشد.

یوسف آفرینی، افزود: بیشتر از ۶ ماه است که در اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز برنامه های آموزشی و فرهنگی متعددی را برای کودکان کار ارائه می دهیم. وی گفت: مجموع این برنامه ها می تواند آینده این کودکان را تغییر دهد و در امر پیشگیری از بزهکاری موثر باشد و همچنین آنها را به سوی زندگی بهتر سوق دهد.

وی در پایان از تیم بسکتبال جانبازان شیراز تشکر کرد و افزود: این بزرگواران با محبت تمام پذیرای کودکان کار بودند و با دلسوزی و صبوری به کودکان آموزش دادند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند