Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:53:11 GMT

پیکر سردار منصوری در ایذه به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۸۳۹

پیکر سردار منصوری در ایذه به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر سردار قدرت ‌الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای ثامن ‌الائمه (ع) سپاه پاسداران امروز (سه شنبه ۲۷ آذر) در ایذه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پیکر سردار قدرت ‌الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای ثامن ‌الائمه (ع) سپاه پاسداران امروز (سه شنبه ۲۷ آذر) در ایذه تشییع و در روستای تکاب این شهرستان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سردار سرتیپ روح ‌الله نوری»، در این مراسم گفت: مردم ایران با وجود همه سختی ‌هایی که متحمل می شوند، زیر بار حرف زور نمی ‌روند و همیشه نسبت به توطئه های دشمنان انقلاب هوشیار هستند.

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، افزود: سردار منصوری نسبت به انقلاب و نظام بسیار وفادار بود و همواره تاکید می کرد که در شرایط کنونی باید بیدار باشیم و از توطئه های دشمن غفلت نکنیم.

 

وی با بیان اینکه سردار منصوری اعتقاد داشت که باید مواظب بود تا در زمین دشمن بازی نکنیم و با آگاهی توطئه های دشمنان را خنثی نماییم، ادامه  داد: حفظ وحدت میان اقوام و جریان های فکری و سیاسی و ادیان از دیگر تاکیدات این سردار سرافراز بود.

 

وی توجه به فرهنگ دینی انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی را از موارد مهم و قابل بیان در روحیات سردار منصوری عنوان کرد و اذعان داشت: گواهی می دهم که در این  40سال خدمتشان ذره ‌ای در رابطه با مسائل شخصی، گروهی و باندی قدم برنداشت و تمام داشته‌ هایش را در خدمت به انقلاب اسلامی گذاشت.

 

لازم به ذکر است، سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، یکشنبه (25 آذر) حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.

 

سردار منصوری از دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و پس از دوران هشت ساله مقاومت و ایستادگی نیز مسئولیت ‌های خطیری را در فرماندهی تیپ 21 امام رضا(ع)، فرماندهی لشکر 5 نصر و فرماندهی قرارگاه قدس برعهده داشت و از سال 93 با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا بازار قیصریه گزارش تصویری اصفهان میدان نقش جهان عالی قاپو مسجد شیخ لطف الله اصفهان مجلس فصل پاییز وحدت حوزه و دانشگاه تشییع و خاکسپاری سردار قدرت الله منصوری ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود