Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آتش نشانی کاشمرگفت :  این آتش سوزی در قسمت اتاق خواب منزل رخ دادکه  باعث خسارت به اسباب و وسایل اتاق خواب و دودزدگی کل منزل شد.

امیر نژادرحیم علت آتش سوزی را اتصال در  شارژر اعلام کرد و افزود : حریق های بسیاری به علت جاماندن شارژرها وآدابتورها به پریز برق اتفاق می افتد که گاهی خسارات غیرقابل جبرانی به بار می اورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برق اتش کاشمر دود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، هواوی هدفون دور گردنی فری‌لیس پرو ۲ را چند هفته پیش برای بازار جهانی معرفی کرد و اکنون در بیانیه‌ای رسمی از عرضه‌ی این محصول خبر داده است.

هدفون هواوی مدل فری لیس پرو ۲ با وزن ۳۴٫۵ گرمی برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده است و با بهره‌مندی از بند انعطاف‌پذیر و ارائه‌ی سه سَری در اندازه‌های مختلف، راحتی را برای هر کاربری تضمین می‌کند.

هدفون دور گردنی جدید هواوی با بهره‌مندی از گواهی IP55، در برابر پاشش آب مقاوم و همراهی مناسب برای فعالیت‌ و تمرین در فضای باز است.

هواوی فری لیس پرو ۲ با پشتیبانی از درایورهای دینامیک ۱۰٫۸ میلی‌متری با آهنربای دوگانه و پشتیبانی از کدک‌های L2HC و LDAC صدایی با وضوح و کیفیت بالا را تضمین می‌کند.

فناوری حذف نویز فعال هدفون فری لیس پرو ۲، سه حالت را برای تطبیق تجربه‌ی شنیداری با توجه به محیط ارائه می‌دهد. هدفون مورد بحث قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه و حذف نویز تماس با هوش مصنوعی را نیز دارد.

هدفون دور گردنی جدید هواوی، حداکثر تا ۲۵ ساعت آهنگ پخش می‌کند و با پشتیبانی از شارژ سریع از طریق درگاه USB-C تنها با پنج دقیقه شارژ، تا پنج ساعت پخش موسیقی ارائه می‌دهد.

فری لیس پرو ۲ دارای کانکتور USB-C است که کاربران با اتصال آن به گوشی هواوی خود می‌توانند هدفون را شارژ و فرآیند اتصال بلوتوث از طریق ویژگی Huawei HiPair را آغاز کنند.

هدفون هواوی فری لیس پرو ۲ در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت هدفونجدید هواوی دردست نیست؛ احتمالاً شاهد قرارگیری آن در فهرست بهترین هدفون های گردنی بازار خواهیم بود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888914

دیگر خبرها

  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس