Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال،  در پایان مجمع سالانه فدراسیون والیبال، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خوشبختانه مجمع خوبی برگزار شد. دلیل برگزاری این مجمع این بود که درباره مصوبات هیات رییسه صحبت شود. تقویم ورزشی، امور استان ها، اعزام‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جزو مصوبات هیات رییسه است که تاییدیه مجمع را نیاز دارد. از سال ۹۶ تا ۹۷ این تاییدیه و هزینه‌ها مورد تایید مجمع قرار نگرفته بود و برای بسته شدن این بحث و بررسی هزینه‌ها نیاز به برگزاری این مجمع بود. باید همه چیز قانونی می‌شد که بشود به دستگاه‌های نظارتی کشور پاسخ گو بود.

او ادامه داد: موضوع دیگری که برگزاری مجمع را لازم الاجرا کرد، این بود که من به عنوان سرپرست در فدراسیون والیبال حضور پیدا کرده ام و هر کاری که نیاز است انجام دهم و هر هزینه‌ای که باید انجام دهم، باید به تایید مجمع برسد. به همین مناسبت برای پیشگیری از اختلاف نظر‌ها این مجمع برگزار شد و اعضا هم به مصوبات سال ۹۶ تا ۹۷ تاییدیه دادند و هم به نحوه فعالیت مالی بنده به عنوان سرپرست فدراسیون،

داوری در ادامه در خصوص بحث دبیری فدراسیون، خاطر نشان کرد: درباره دبیر فدراسیون باید بگویم که از همان ابتدا که وارد فدراسیون شدم بحث دبیری فدراسیون را پیگیری کردم. به دو گزینه رسیدیم که به زودی یک نفر از بین این دو نفر انتخاب خواهد شد. این هفته یا هفته آینده تصمیم نهایی گرفته خواهد شد و نام این فرد را اعلام خواهیم کرد.

کولاکوویچ 18 دی به ایران می آید

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص بحث قرارداد کولاکوویچ که این روز‌ها مطرح شده است، اظهار داشت: قرارداد کولاکوویچ تا سال ۲۰۲۰ موجود است و نمی‌توان آن را فسخ کرد. ما کاری نمی‌توانیم بکنیم و باید اجرا کنیم. اگر ما اقدامی بکنیم ضرر و زیان آن برای ما است. ما با کسانی که صاحب نظر هستند از جمله مربیان و دستیاران ایگور کولاکوویچ مذاکره و مشورت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با ایگور صحبت کنیم. برای او ایمیلی فرستادیم و کولاکوویچ اعلام کرد که ۱۸ دی ماه به ایران سفر خواهد کرد. آن زمان درباره قرارداد بسته شده با ایگور صحبت خواهیم کرد و در تلاشیم امتیازاتی بگیریم از وی و بند و قرارداد‌های لازم را اعمال کنیم. در نهایت به دنبال این هستیم که بتوانیم از وجود این مربی در بهترین شرایط بهره‌مند شویم.

داوری درباره جابجایی پر سر و صدای امیر خوش خبر و برکناری وی از سمت سرپرستی فدراسیون والیبال، گفت: باید به خوش خبر فرصت بدهیم. او یکی از زحمت کشان والیبال بود و در موفقیت‌های تیم ملی نقش بسیار مهمی داشته است. مدیریت خوب و رابطه خوب خوش خبر با تیم ملی والیبال به نتایج خوب کمک کرده است و این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت. خوش خبر اعلام کرده که به تیم ملی باز نمیگردد، اما باید به او فرصت داد و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:داورزنی: مقام معظم رهبری پیگیر والیبال هستند 

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست فدراسیون والیبال در مجمع سالانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.   تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌ها و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.   همچنین تقوی در این دیدار در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشور‌های عربی مذاکراتی داشت.   رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفر‌های بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.   بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.   رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب؛ جمعه ۱۴ اردیبهشت به تهران باز می گردد.

دیگر خبرها

  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی