Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:05:18 GMT

«علی ضیا» و یلدای شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۸۸۴

«علی ضیا» و یلدای شبکه یک

تهران- ایرنا- شبکه یک سیما به منظور همراهی با بینندگان در بلندترین شب سال، ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است. علی ضیا اجرای این برنامه را به عهده دارد و هنرمندانی چون مازیار فلاحی و حجت اشرف زاده نیز مهمان شب یلدای شب یک هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با شب یلدا، شبکه یک به عنوان شبکه ملی و عمومی، پنج شنبه 29 و جمعه30 آذر با ویژه برنامه یلدایی «فرمول یک» روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که پنج شنبه ساعت 22 و جمعه ساعت 23 به مدت120 دقیقه بطور زنده روی آنتن می رود.
برنامه فرمول یک در شب یلدا سعی دارد فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان رقم بزند، این برنامه همچنین میزبان مهمانانی از هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران، چهره های مذهبی و مدیحه سرایان خواهد بود و در هر برنامه یک سوژه اجتماعی مرتبط با محوریت خانواده طرح و نقد می شود.
مازیار فلاحی و حجت اشرف زاده از خوانندگان جوان، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، حجت الاسلام زائری کارشناس مذهبی و محمد رضا طاهری مدیحه سرا به همراه فرزندش حسین طاهری از مهمانان فرمول یک یلدایی خواهند بود.
فراهنگ**9210 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صداو سيما علي ضيا مازيار فلاحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد»، در راه شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری و سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

این برنامه به میزبانی رامین پورمند، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای در مرکز سیمرغ تولید شده است.

 

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو