Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:06:29 GMT

والیبال برفی؛ ماموریت جدید برای فدراسیون

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۹۱۰

والیبال برفی؛ ماموریت جدید برای فدراسیون

رئیس سابق فدراسیون والیبال در مجمع این فدراسیون درباره اهمیت پیگیری رشته ورزشی والیبال برفی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، والیبال برفی از جمله زیر شاخه های رشته والیبال است که از سوی فدراسیون جهانی طی سال های اخیر به صورت جدی دنبال شده و حالا پیگیری راه اندازی جدی این رشته یکی از ماموریت های فدراسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا داورزنی رئیس مجمع فدراسیون والیبال در جریان مجمع فدراسیون با اشاره به اهمیت پیگیری راه اندازی جدی این رشته ورزشی در ایران با توجه به اقلیم ایران صحبت کرد و خواهان این شد تا هر چه سریعتر کمیته ساحلی فدراسیون برای راه اندازی این رشته اقدام کند.


در سال های گذشته یک مرتبه پیست دیزین میزبان برگزاری اولین دوره والیبال برفی بود اما این رشته ورزشی چندی است که فراموش شده و حالا مسئولین فدراسیون قصد دارند که برای احیای این رشته که در کنار ساحلی جذابیت های خاص خود را دارد، اقدام کنند و احتمالا در زمستان 1397 شاهد برگزاری یک دوره از مسابقات این تورنمنت در یکی از پیست های اسکی تهران خواهیم بود.

محمدرضا داورزنی وزارت ورزش و جوانان والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی وزارت ورزش و جوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد