Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی غروب سه‌شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی(ره) که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه انجام شد، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد نشان از این  دارد که این مرکز بیشتر مورد اعتماد مردم واقع شده است.

وی افزود: خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد حاکی از  آن است که درجا نمی‌زند و همواره رو به جلو در حرکت است و کارهای خود را توسعه می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید ابراز کرد: در این شرایطی که مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند خدمات کمیته امداد امام خیمنی(ره) بسیار پر ارزش است.

وی افزود: اگر مردم از فعالیت‌های کمیته امداد با خبر شوند در درجه اول کمک‌هایی که می‌کنند بیشتر می‌شود و در درجه دوم پاسخ برخی که می‌گویند کمیته امداد چه کاری می‌کند و این کمک‌ها و پول‌ها کجا رفته است داده می‌شود.

 آیت الله مکارم شیرازی گفت: لازم است تا دولت بودجه کمیته امداد را اقزایش دهد چرا که مرتب تعدادی از قشر متوسط وارد قشر ضعیف می‌شوند و این کار کمیته امداد را سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه انسان با خواندن آیت الکرسی و صدقه دادن می‌تواند خطرات را از خودش دور کند، افزود: من هر روز را با صدقه شروع می‌کنم و صدقه می‌دهم و روزی نیست از خانه بیرون بروم  و صدقه ندهم.

سعی می‌کنیم فرا جناحی و فرا مذهبی رفتار کنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد ارائه کرد و گفت: از ابتدای امسال ۶۲۰ هزار خانواده جدید تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.

پرویز فتاح گفت: سعی ما این است فرا جناحی و حتی فرا مذهبی رفتار کنیم به گونه‌ای که اهل سنت در بلوجستان همان خدمات را دریافت می‌کنند که شیعه ما در قم دریافت می‌کند و این باعث اعتماد بیشتر مردم به ویژه اهل تسنن به ما شده است.

کد خبر 4489040

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی پرویز فتاح کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اتفاقات اخیر باعث دوری اعضای باتجربه شورا از شورای شهر شد و این امر سبب تغییر مسیر و سرعت خدمت به شهر و شهروندان شد.

وی افزود: در بازه زمانی تعلیق اعضای اصلی شورای شهر دفاعیات لازم جهت کلانشهر شدن ارومیه انجام نشده و تحمیلِ طرح جامع به شهر، باعث توسعه شهر در نقاطی شد که حاشیه‌نشینی و معابر خاکی را افزایش خواهد داد و عقب ماندگی شهر ارومیه را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین از حمایت‌های استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: با عنایت به شعار سال، اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

پناهی ادامه داد: همچنین اگر اراده مضاعف در مدیریت شهری وجود داشته باشد، فراتر از بودجه مصوب نیز محقق خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشریح منابع مالی پروژه‌ها از برخی رفتارهای انتخاباتی و سیاسی در تقابل یا مدیریت شهری انتقاد کرد و یادآور شد: با این حال تمامی مطالبات پرسنل شهرداری و اکثر مطالبات پیمانکاران در سال قبل تسویه شده است.

پناهی با انتقاد از جابه‌جایی اولویت‌ها در رسیدگی به معابر و محلات شهر تصریح کرد: با اینکه برخی معابر و کوچه‌ها خاکی هستند یا نیاز به لکه‌گیری دارند ولی سال قبل شاهد آسفالت‌ریزی در خیابان‌هایی بودیم که نیاز به آسفالت نداشتند ولی در معرض دید بودند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه از نخبگان و صاحب‌نظران دعوت به همکاری کرد و افزود: جلسات مرکز پژوهش‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد و این مرکز نیاز به مشارکت همگانی شهروندان و اساتید دارد.

کد خبر 745841

دیگر خبرها

  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند!
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد