Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان،رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به کسب رتبه ی 12 کشوری توسط این دانشگاه در سال گذشته گفت:پژوهش محوری مدتهاست که در دستور ما قرار دارد و هفده طرح پژوهشی پیوند خورده با صنعت از میان طرح های 600 دانشجوی تحصیلات تکمیلی و دکترای این دانشگاه در دست اجرا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه پور با بیان اینکه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آماده ی حمایت های مختلف از دانشجویان محقق است افزود:از دانشجویان خواسته ایم تا پژوهش های خود را به سمت حل چالشهای منطقه ببرند و ما نیز با همکاری ارگانهای مختلف برای اجرایی شدن این طرح ها اعتبار و امکاناتی را در نظر میگیریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گفتگوی ویژه خبری هفته پژوهش علم و فناوری خبرگزاری صدا و سیما منصور حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حسن زمانیان رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در این مراسم با تبریک روز معلم گفت: عملیات وعده صادق غزوه خیبر دیگر بود و پیروزی بزرگ دیگر برای رزمندگان اسلام. زوایای پیدا و پنهان این عملیات باید توسط اندیشکده ها تحلیل شود.

وی با اشاره به مراسم استاد نمونه کشوری گفت: به این مراسم از سه جنبه توجه شده است اول رشد فزاینده این اساتید طی سال های گذشته است. از ۱۰ استاد به ۶۰ الی ۷۰ استاد رسیده ایم و میزان تعداد گروه و جایزه ها هم افزایش یافته است. همچنین به اساتید نمونه کشوری که با همکاری اساتید این سازمان در محورهای پژوهشی سازمان پروپوزال داشته باشد یک میلیارد تومان گرفت تعلق می‌گیرد.

رییس سازمان پژوهش های علمی صنعتی افزود: ما آینده پژوهشی دنیا را تا سال ۲۰۵۰ بررسی کردیم مسائل پژوهشی که مطرح است شامل میکرو الکترونیک، کوانتوم، هوش مصنوعی، امنیت غذایی، سوخت پاک هیدروژن و موارد دیگر است که سازمان پژوهش ها روی آن‌ها کار می کند.

وی افزود: هر استاد نمونه کشوری که در این زمینه ها پروپوزال داشته و با همکاری اساتید سازمان روی آن کار کند و این طرح را پیش ببرد تا یک میلیارد تومان گرنت به آن اختصاص می یابد.

کد خبر 6092762

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور