Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:51:38 GMT

تماشای اجباری یک انیمیشن برای شکارچی گوزن‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۰۳۳

تماشای اجباری یک انیمیشن برای شکارچی گوزن‌ها

رکنا: دادگاهی در آمریکا شکارچی غیرقانونی صدها گوزن را به یک سال زندان تماشای کارتون کلاسیک و خاطره‌انگیز "بامبی" محکوم کرد.

دیوید بری که متهم اصلی یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های شکار قاچاقی صدها گوزن در ایالت میسوری است، به دستور قاضی Judge باید هر ماه یک بار به تماشای انیمیشن "بامبی" محصول ۱۹۴۲ استودیو دیزنی بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکارچی سنگدل و همدستانش در عین حال به پرداخت ۵۱ هزار دلار جریمه شامل هزینه‌های دادگاه هم محکوم شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، بری، پدرش، دو برادر او و یک مرد دیگر در سال‌های اخیر در کار شکار غیرقانونی، ماهیگیری و تله‌گذاری موقت و دائمی در حیات وحش ایالت میسوری بودند و بر اساس آنچه در اسناد و مدارک موجود در پرونده آمده، شکارچی‌ها فقط سر گوزن‌ها را برمی‌داشتند و لاشه حیوان‌ها را در طبیعت رها می‌کردند. پرونده شکار غیرقانونی گوزن‌ها در میسوری از ۲۰۱۵ در جریان بود و پس از نزدیک به سه سال به نتیجه رسید.

دیوید بری که پدری همنام خودش دارد، بر اساس حکم قاضی رابرت جورج باید نخستین بار پیش از ۲۳ دسامبر ۲۰۱۸ کارتون "بامبی" را دیده باشد. از آنجا که او یک سال در زندان Prison ایالتی خواهد بود، دست‌کم تا پیش از پایان سال آینده میلادی ۱۱ مرتبه دیگر این فیلم قدیمی را تماشا می‌کند بلکه دیگر از فکر شکار کردن حیوان‌های بیچاره بیرون بیاید.

بری کوچک به جرم Crime حمل غیرقانونی سلاح به ۱۲۰ روز حبس اضافی محکوم شده است. اگر حکم دیدن "بامبی" در چهار ماه بعدی حضور او در زندان هم اعمال شود، شاید بتوان شکارچی سنگدل ایالت میسوری را پیگیرترین مخاطب کارتون کلاسیک دیزنی با ۱۶ بار تماشا در ۱۶ ماه دانست.

پلیس آمریکا پس از حدود ۹ ماه تعقیب و مراقبت توانست پدر و برادر بری را تابستان امسال به اتهام شکار غیرقانونی در دو ایالت میسوری و نبراسکا و کشور کانادا دستگیر کند. در مجموع ۱۴ نفر از ساکنان میسوری به اتهام ۲۳۰ مورد شکار در ۱۱ ایلات آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم این خودپردازبه جای اسکناس، طلا می‌دهد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این 2 سارق مسلح تهرانی را می شناسد؟ / آنها بیرحم هستند + عکس استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاضی Judge زندان Prison فیلم جرم Crime انیمیشن آمریکا شکارچی گوزن ها صدها گوزن عکس فیلم زن جسد دختر جوان همدستی زن جوان خاش خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عمر مومنی به بهانه قهرمانی اینتر در سری آ و کسب ستاره دوم انیمیشنی را منتشر کرده است.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • اجباری شدن ثبت الکترونیکی مجوز‌های کسب وکار درسیستان و بلوچستان
  • طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری
  • کامنت موشن| شکارچی کرکس، برگ برنده رزم هوایی ایران