Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، این نشست با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ و ابوالحسنی مدیرکل مطالعات شهرداری تهران برگزار و مهم ترین برنامه گردشگری ویژه ایام نوروز ۹۸ ارائه شد.

خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارزیابی مطلوب اقدامات شهرداری منطقه ۱۱ در حوزه گردشگری این منطقه را دارای بافت تاریخی با ارزشی دانست و افزود: بازدید شهروندان تهرانی از میراث تاریخی خانه تیمورتاش یک اتفاق خوب در شهر تهران است که با همکاری دانشگاه جنگ امکان پذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که  از اقتصاد گردشگری در شهر تهران غفلت شده است؛ ادامه داد:  اقتصاد گردشگری در شهر تهران باید پویا و پایدار شود و می توان با استفاده از ظرفیت گردشگری و حیات شبانه ، نقاط ناایمن شهر تهران از جمله بافت تاریخی این شهر را  در شب برای شهروندان ایمن ساخت.

این عضو شورای شهر همچنین ضمن تأکید بر  اهمیت ستاد گردشگری شهرداری تهران، از ضرورت ارتقا این ستاد به سطح معاونت در شهرداری تهران سخن گفت.

در ادامه این نشست نصرالله آبادیان  شهردار منطقه ۱۱ به ارائه گزارشی از  عملکرد این منطقه  در حوزه گردشگری در  ۵ مسیر  گردشگری بافت تاریخی  در نوروز ۱۳۹۷ پرداخت وسپس با اشاره به استقبال خوب  شهروندان از مسیرهای گردشگری نوروزی در ارتباط با برنامه های پیش بینی شده برای نوروز آینده گفت: در نوروز ۹۸  دو سایت تاریخی یکی در محور خیابان حضرت ولی عصر(عج) از میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر(عج) و دیگری در میدان تاریخی حسن آباد به صورت ویژه در نظر گرفته ایم که ایجاد خاطره جمعی برای شهروندان در کالبد ارزشمند میدان حسن آباد  و استفاده از ویدئو مپینگ از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه گردشگری ایام نوروز است.



انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان