Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه  نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات درباره آن دسته از صاحبان گوشی که در زمان تعیین شده، اقدام به فعال کزرن گوشی خود نکردند و الآن گوشی تلفن همراه آنها از دسترس خارج شده، اظهار داشت: ما در ابتدای کار یک دوره سه ماهه تحت عنوان دوره پایش را تعیین کردیم برای اینکه صاحبان گوشی‌ها اقدام به روشن کردن دستگاه خود کنند تا گوشی آنها ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه برخی از افراد در این فرصت تعیین شده، تلفن همراه خود را روشن نکردند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از مردم علیرغم زمانی که در  طرح رجیستری به آنان داده شد، گوشی‌های خود را فعال نکردند و الآن می‌خواهند از آن استفاده کنند اما به مشکل خوردند. راه‌حل این موضوع این نیست که به آنها بگوییم مانند مسافر و با استفاده از پاسپورت گوشی خود را فعال کنند. ما پیگیر این موضوع هستیم و الآن کارگروه فنی در حال بررسی این مشکل است و باید منتظر باشیم تا یک راه‌حل فنی برای این مشکل در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ طرح ثبت تلفن همراه یا همان رجیستری از مهرماه سال گذشته به طور رسمی آغاز شد. هدف اصلی این طرح، مبارزه با قاچاق و واردات غیرقانونی تلفن‌های همراه به کشور است. با اجرایی شدن این طرح گوشی‌هایی که به صورت غیرقانونی وارد کشور می شوند، برای همیشه از دسترس خارج خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی رجیستری تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟