Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۸ و زمان ارائه گزارش نهایی «رابرت مولر» درباره پرونده تبانی کمپین ترامپ با روسیه، حمله‌های رییس‌جمهوری آمریکا به تیم تحقیقاتی شدت گرفته است.

پس از انتشار کتابی توسط «مایکل ایسیکوف» خبرنگار یاهو درباره پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، ترامپ بار دیگر مولر و تیم تحقیقاتی وی را هدف حمله قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسیکوف روز گذشته-دوشنبه- در رابطه با این کتاب، گفت در گزارش اولیه منتشر شده درباره تبانی کمپین ترامپ با روسیه، مدارک قابل قبولی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

خبرنگار یاهو افزود که در این گزارش، تنها بیان شده روسیه تلاش کرده با حمایت از کمپین ترامپ در انتخابات آمریکا مداخله کند و نمایندگانش دیدار‌هایی با نزدیکان نامزد جمهوری‌خواه وقت برگزار کردند.

ترامپ امروز از این فرصت استفاده کرده و در توییتر نوشت: «اکنون تردید‌هایی درباره گزارش کریستوفر استیل در رابطه با تبانی با روسیه وجود دارد.»

وی در ادامه از مایکل ایسیکوف نقل قول کرد: «"زمانی که شما به جزییات گزارش استیل نگاه کنید، بخصوص اتهام‌های آن، هیچ مدکی برای اثبات آنها وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که بعضی از این اتهام‌ها هرگز اثبات نشوند."»

رییس‌جمهوری آمریکا در توییتی دیگر ادامه داد: «متشکرم مایکل ایسیکوف، یاهو، برای صداقتت. این نشان می‌دهد تمامی پرونده روسیه تعقیب توهمات همراه با تقلب و فریب بوده که باید خیلی زود متوقف می‌شد. همچنین این تحقیقات توسط هیلاری و حزب دموکرات تامین مالی شده است.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ رابرت مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد