Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@03:21:38 GMT

رای اعتماد پارلمان عراق به تنها ۳ وزیر

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۱۶۱

نمایندگان پارلمان عراق در نوزدهمین نشست خود به ریاست محمدالحلبوسی به سه وزیر از هشت وزیر باقی‌مانده کابینه عبدالمهدی رای اعتماد دادند.

این جلسه با حضور 276 نماینده برگزار شد که طی آن نمایندگان به نوری ناطق الدلیمی به عنوان وزیر برنامه‌ریزی، قصی السهیل به عنوان وزیر آموزش عالی و پژوهش علمی و عبدالامیر الحمدانی به عنوان وزیر فرهنگ رای اعتماد داد و از دادن رای اعتماد به صبا خیرالدین الطائی نامزد تصدی وزارت آموزش، هناء‌عمانوئیل نامزد تصدی وزارت مهاجرت خودداری کردند، و رای‌گیری درباره نامزدهای سه وزارتخانه دفاع، کشور و دادگستری هم به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارلمان  عراق از وزیرانی که امروز توانستند رای نمایندگان را کسب کنند، خواست در نشست پنجشنبه آتی برای ادای سوگند قانون اساسی در مقابل نمایندگان حضور پیدا کنند و از نخست وزیر هم خواست نامزدهای جدیدی برای وزارتخانه‌های باقی‌مانده تا حداکثر 48 ساعت آینده معرفی کند.

خبر دیگر اینکه نشست عادی کابینه عراق به ریاست عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور پس از رای اعتماد پارلمان به سه وزیر از هشت وزیر باقی‌مانده برگزار شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پارلمان عراق آموزش عالی مهاجرت وزارتخانه عراق قانون اساسی عادل عبدالمهدی پارلمان عراق اعتماد رای وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

به گزارش جماران،  به نقل از خانه ملت، متن این بیانیه به شرح زیر است:

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

این بیانیه به امضای شارلی انوبه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران و همایون سامح یه نجف‌آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو