Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان فرهاد دلق پوش به همراه فرماندار رشت در بازدید از شرکت کاشی خزر طی نشست با سهامداران شرکت مذکور مطرح کرد: سهامداران باید عزم جدی در تشکیل هیئت مدیره داشته باشند و در بدو امر وضعیت فعالیت شرکت تعیین تکلیف شود و به طور کلی واحدهای صنعتی بزرگ جدا از مالکیت خصوصی، متعلق به این مرز و بوم و دارای مسئولیت های اجتماعی عمومی و جایگاه ویژه در بحث اشتغال و اقتصاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن قدردانی از خانواده مرحوم علاء الدینی به جهت ایجاد کارآفرینی در استان تأکید کرد: ما مصمم به از سرگیری فعالیت شرکت هستیم و هر چند تاکنون دو مرتبه موضوع شرکت در کارگروه رفع موانع مطرح شد ولی مدیران شرکت در کارگروه حضور نیافتند.

وی همت و عزم جدی سهامداران و مالکین شرکت را در جهت رفع مشکلات حائز اهمیت دانست و گفت: حاضریم تا میزان یکصد میلیارد تومان سرمایه در گردش در گام نخست در اختیار این واحد پرسابقه استان در قالب کارگروه رفع موانع و رونق تولید برای شروع فعالیت قرار دهیم و مابقی بدهی های مالی شرکت را نیز با اخذ استمهال رفع و رجوع کنیم.

دکتر دلق پوش پس از تماس تلفنی برای مساعدت در خصوص بدهی مالیاتی شرکت با مدیر کل امور مالیاتی و جلب حمایت این مسئول،عنوان کرد: ضمن همدلی و همگرایی مدیران استان در کارگروه رفع موانع و رونق تولید که همه نهادهای مرتبط و عضو کارگروه به انجام مصوبات آن الزام قانونی دارند، قطعا پیگیری مدیران شرکت، مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به تجارب موفق از سرگیری فعالیت های شرکت های راکد از جمله ایران برک و صنایع چوب اسالم اشاره نمود و گفت: با توجه به تعاملات موجود حتی می توانیم برای صادرات محصولات کاشی خزر به کشور روسیه و احیای بازار این شرکت اقدام کنیم که همگی این موارد منوط به جدیت و عزم راسخ سهامداران این شرکت می‌باشد. البته این حق سهامداران است که چرخ تولید این شرکت مجدداً به چرخش و تحرک بازگردد.

وی در ادامه به طرح برخی از کارشکنی‌ها در زمان های قبل توسط برخی از سهامداران و بروز اختلافات به صراحت اعلام کرد: از دامن زدن به اختلافات پرهیز شود و اخلال در امور صنعتی پذیرفته نیست و ما طرفدار تولید کننده هستیم هرچند ممکن است با منافع برخی سازگار نباشد ولی وظیفه اخلاقی و سازمانی خود می دانم تا احیای مجدد واحدهای راکد به چرخه تولید از هیچ تلاشی فروگذار نکنم.

گفتنی است در پایان نشست سهامداران شرکت کاشی خزر متعهد شدند تا برای انجام امور شرکت، جلسه مجمع و انتخاب هیئت مدیره را در اسرع وقت انجام و مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.

در ادامه از شرکت آرپانوش با برند ایستک مستقر در شهر صنعتی رشت نیز بازدید به عمل آمد و مشکل تامین آب شرب این شرکت مورد بررسی قرار گرفت که در این رابطه دکتر دلق پوش عنوان کرد: تامین آب مورد نیاز صنایع آب‌بر یک ضرورت زیرساختی برای توسعه فعالیتهای صنعتی است به ویژه در مورد صنایع غذایی باید حساسیت لازم برای تامین آب شرب مصرفی وجود داشته باشد تا از هزینه های سربار تولید کاسته و منافع مصرف کنندگان نیز همزمان در نظر گرفته شود.

میرشمس الدین مهدوی مدیرعامل شهر صنعتی رشت در حین بازدید از خط تولید این شرکت تولید کننده نوشابه های گازدار در گیلان، اظهار داشت: در راستای فراهم سازی زیرساخت مناسب برای توسعه فعالیت‌های صنعتی، آب شرب بهداشتی با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تامین شده و هم اکنون آماده واگذاری به واحدهای صنایع غذایی مستقر در شهر صنعتی رشت می‌باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت روسیه سازمان صنعت معدن و تجارت استان فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا

فرزاد محمدی  اظهار کرد: موضوع راهبری خوشه‌ها بحثی مفصل است که در این راستا خوشه پلاستیک را در سال ۱۴۰۱ در استان ایجاد کردیم که خروجی خوبی داشت و نیاز‌های این خوشه تامین شدند.

وی از تشکیل کلینیک کسب و کار در استان خبر داد و گفت: با تشکیل این کلینیک، افراد به صورت سیار از واحد‌های صنعتی استان بازدید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در ادامه با بیان اینکه پایانه صادراتی در استان فعال شده است، بیان کرد: این پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا فعال شده و در صدد هستیم واردات خارج از منطقه نیز از طریق این پایانه انجام شود که خوشبختانه مجوز بهره‌برداری از آن نیز اخذ شده است.

محمدی، امکان دسترسی یکسان تولیدکنندگان به خدمات با هزینه مناسب، کنترل و حفظ کیفیت مطلوب در محصولات جهت رعایت استاندارد‌های بازار‌های صادراتی و بهره‌گیری از خدمات مشاوره تحقیق در بازار به منظور حضور موثرتر در بازار‌های جهانی را از مزیت‌های مهم پایانه صادراتی در استان ذکر کرد.

وی افزود: همچنین به طور جدی پیگیر ایجاد زیرساخت و الزامات منطقه ویژه اقتصادی هستیم تا این منطقه تا پایان سال ۱۴۰۳ به مدار خدماتی وارد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اما در مجموع همه تلاش برای این است که مشکلات حوزه تولید و صنعت استان برطرف شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد