Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:41:27 GMT

زمان ورود کولاکوویچ به تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۲۹۱

زمان ورود کولاکوویچ به تهران مشخص شد

با اعلام سرپرست فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ 18 دی ماه وارد ایران خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ که بعد از پایان مسابقات جهانی 2018 در مهرماه دیگر به ایران بازنگشت، اواسط ماه آینده به تهران خواهد آمد. سرمربی مونته نگرویی که حالا حضورش تا سال 2021 در والیبال ایران قطعی شده، نتیجه خوبی در مسابقات جهانی 2018 نگرفت و انتقادهای زیادی از او مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته افشین داوری، کولاکوویچ بعد از گذراندن تعطیلات سال نوی میلادی 18 دیماه وارد تهران می شود و درباره اتفاقات مسابقات جهانی 2018 هم پاسخگو خواهد بود.


جالب اینجاست در شرایطی که کولاکوویچ در این مدت در ایران نبوده و لیگ برتر را فقط از طریق فیلم های ارسالی زیر نظر داشته، باید لیست اولیه تیم ملی را همین حالا اعلام کند.


با توجه به اینکه گرفتن ویزای آمریکا زمان می برد، در صورتی که ایران بتواند در لیگ ملت های 2019 به جمع 6 تیم نهایی صعود کند، باید به آمریکا به عنوان میزبان مرحله نهایی سفر کند. 


در همین راستا فدراسیون والیبال باید لیستی حدود 40 نفره از بازیکنان مدنظر کولاکوویچ و دیگر اعضای کادرفنی آماده کند تا برای ویزای آمریکا اقدام شود. 


به گفته سرپرست فدراسیون،‌ دستیاران کولاکوویچ در ایران یعنی پیمان اکبری و سعید رضایی نظر اصلی را درباره تهیه این لیست به ویژه درباره بازیکنان شاغل در لیگ ایران خواهند داد.

والیبال ایگور کولاکویچ (سرمربی) تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اتمام انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حالا باید منتظر تعیین زمان مجمع انتخاباتی از سوی وزارت ورزش بود.
فدراسیون انجمن‌های ورزشی حدود ۲ ماه است که با سرپرستی اداره می‌شود و همچنان زمان انتخابات این فدراسیون نیز مانند تعداد قابل توجهی از فدراسیون‌ها مشخص نشده است.

هفته گذشته انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران به پایان رسید که وزارت ورزش و جوانان نیز تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته بود.

اعضای انتخاب شده برای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران به شرح زیر است:

کمیته مربیان
۱-سید امیر خوشبین(جوجیستو)
۲-کیوان صفاییان(بیسبال)
۳-فرزانه جعفرزادگان(جوجیستو)
۴-راضیه امیری(جوجیستو)

داورها
۱-امید شیری(سپک تاکرا)
۲-سمیه شریفی(سافت بال)

ورزشکاران
۱-وحید ملکی(سپک تاکرا)
۲-مریم مراد منش(سپک تاکرا)
۳-ابتین نخجوانپور(بیس بال)
۴-محمد صفدری(بیس بال)
۵-زهرا رشوند(اسپوکس)
۶-رویا کاهنی(کریکت)

کد خبر 6079670

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند