Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

قاسم میرزایی نیکو ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: در جلسه امروز وزیر کشور برای پاسخ به سوالات، ولی الله نانواکناری، نماینده بابلسر و فریدون کنار، پروانه مافی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، مهدی برومندی، نماینده مرودشت، ولی داداشی، نماینده آستارا، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، علی محمد مرادی ، نماینده قروه و دهکلان، سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده شاهرود و دو میامی، محمدرضا امیرحسن خانی ، نماینده فردوس، طبس بشرویه و سریان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار، جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: تعداد سوالات 11 سوال بود که 4 سوال پس گرفته شد و دو تن از نمایندگان نیز در جلسه حضور نیافتند و مابقی نیز سوالات خود را مطرح کردند. آقای وزیر نیز به تمامی سوالات پاسخ داد و قرار شد همه موارد پیگیری شود.

نماینده مردم دماوند در مجلس ادامه داد: بحث بعدی نیز مربوط به کلیپ منتشر شده از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با یک کارمند گمرک بود. راه های پیشگیری از وقوع این مسائل در کمیسیون بررسی شد و پیشنهاد اکثر نمایندگان بر این بود که در روزهای دوشنبه وزرا یا معاونین آن‌ها در مجلس حضور یابند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیمی از هیئت رئیسه کمیسیون شوراها مشخص شد تا به همراه آقای پزشکیان ابعاد این موضوع را بسنجند. آقای یوسف نژاد و آقای امیرآبادی که عضو کمیسیون شوراها و هیات رئیسه مجلس هستند این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

میرزایی نیکو در پایان گفت: قرار است این تیم جزئیات این ماجرا را کالبد شکافی کنند و علل وقوع چنین اتفاقاتی را بررسی کنند و راه های رسیدگی به آن را نیز بسنجند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: درازهی گمرک نماینده سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر

دریافت 42 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087028

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع