Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:45:10 GMT

ملزومات مبارزه با فسادهای مالی نیازمند تقویت است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۳۵۰

ملزومات مبارزه با فسادهای مالی نیازمند تقویت است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملزومات مبارزه با فساد مالی در جامعه نیازمند تقویت است و در راستای باید امید و انگیزه مداری را برای بسط سلامت اجتماعی توسعه داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» عصر سه شنبه در نشست شواری فرهنگ عمومی استان مرکزی، افزود: دشمنان نظام اسلامی با بزرگنمایی مسایل و فسادهای مالی در صدد ناامید کردن مردم از آینده نظام اسلامی هستند و دستگاه های نظارتی و اجرایی باید بیش از گذشته نسبت به این دسیسه دشمن هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: وجود انگشت شماری از نیروهای ناکارآمد کوشش بخش عمده ای از مدیران و مسئولان بدنه نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران را که از انسان های با تقوا و پاکدست هستند زیر سوال می برند، بنابراین دستگاه های نظارتی باید در این خصوص قدرتمند تر از قبل عمل کند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: گفتمان طرد افراد ناکارآمد در سطح جامعه موجب می شود که دشمن نتواند به ناحق عملکرد مجموعه مسئولان و مدیران دلسوز نظام اسلامی را نادیده دبگیرد خطای یک فرد را به پای نظام جمهوری اسلامی بگذارد.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی در 40 سال گذشته همواره پشتیبان و حامی نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده اند و کوچکترین مسئله مالی در یک دستگاه دولتی خیانت به حقوق ملت است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دستگاه های نظارتی، انتظامی و امنیتی باید دامنه نظارتی خود را نسبت به رصد موضوعات کشور گسترده تر کرده و عملکرد خود را نیز برای مردم تشریح و شفاف سازی کنند.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: برای مبارزه با فساد مالی باید یک کارگروه توانمند متشکل از سربازان گمنام امام زمان (عج)، استانداری، سپاه روح الله، ناجا و دادگستری کل استان مرکزی تشکیل و مسایل مربوط به شفاف سازی عملکرد دستگاه ها در راستای جلوگیری از فساد مالی را در دستور کار قرار دهد.
وی در خصوص سواد رسانه ای به عنوان دستور کار دوم این نشست نیز گفت: بهبود سواد رسانه ای در جامعه ابتدا باید از مدیران، مسئولان، اساتید دانشگاه و آموزگاران آغاز و سپس به اقشار مختلف جامعه تسری یابد.
امام جمعه اراک ادامه داد: بعضی از افراد مغرض با اهداف از پیش تعیین شده و با شیوه های و ناآشنا در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغات ضد دینی و حمله به اعتقادات مذهبی افراد به خصوص جوانان و نوجوانان می کنند که بالا بردن سواد رسانه اقشار مختلف می تواند این توطئه های دشمنان را خنثی کند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مهمترین راهکار و مسیر برای بالا بردن بینش، ادراک و آگاهی خانواده ها، والدین، مربیان و فرزندان در بهره برداری هوشمندانه، صحیح و مؤثر از رسانه ها و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی، آموزش صحیح است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی در خصوص برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز گفت: ایجاد امید و انگیزه در جامعه مهمترین راهکار خنثی کردن آثار تحریم ها و تهدیدهای استکبار جهانی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص برگزاری آیین نهم دی ماه نیز گفت: این روز به عنوان نماد بصیرت و آگاهی ملت ایران است و بنامه های آن باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: برنامه های برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان تدوین شده و همه دستگاه های اجرایی مشارکت گسترده ایدر این خصوص داشته اند.
سید «علی آقازاده» افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی و سازمان های مردم نهاد در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر در دستور کار قرار گرفته و دولت در این مهم نقش پشتیبان را دارد.
وی ادامه داد: طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی بسیاری در استان مرکزی آماده شده که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.
استاندار مرکزی گفت: مدیران و مسئولان استان باید تمام ظرفیت خود را در سه ماه پایانی امسال به کار بگیرند و در راستای گسترش امید و انگیزه عمومی به خصوص در بین نسل جوان تلاش کنند.
وی بیان کرد: رایزنی ها برای دعوت از «علی لاریجانی» به استان مرکزی و بهره برداری از سه طرح عمرانی و حضور در بین اقشار مختلف مردم انجام شده و این برنامه نیمه دی ماه امسال برگزار می شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز گفت: شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده »باید در برنامه های دهه فجر امسال در این استان متجلی شود.
«سعید فرخی» بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی همه کوشش خود را در بزرگنمایی برخی مشکلات مالی به کار گرفته اند اما در این توطئه ناکام خواهند شد.
تشکیل کارگروه های سواد رسانه ای و مبارزه با فساد مالی از مهمترین مصوبات این نشست بود.
نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی سه شنبه آخر هر ماه در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شوراي فرهنگ عمومي فسادهاي مالي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد