Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@10:35:08 GMT

دلیل رشد جزئی قیمت سکه و ارز طی روز گذشته چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۴۵۶

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: معاملات دیروز بازار طلا با افزایش 2500 تومانی قیمت ها در هرگرم و افزایش 10 هزارتومانی در هر مثقال همراه بود.

آیت محمد ولی بابیان اینکه افزایش قیمت ها بسیار جزیی بوده است گفت: بر این اساس سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 38 هزارتومان افزایش با قیمتی معادل سه میلیون 490 هزارتومان ، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت سه میلیون 350 هزارتومان ، نیم سکه یک میلیون 760 هزار تومان ، ربع سکه یک میلیون و چهل هزار تومان و سکه یک گرمی 630 هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر مثقال طلای 17 عیار نیز یک میلیون و329 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 306 هزار و 800 تومان در بازار داد و ستد شد.

وی افزایش جزیی قیمت ارز را از دلایل افزایش قیمت سکه و طلا عنوان کرد و افزود: از آنجا که سکه در روزهای گذشته کمترین قیمت در ماه های اخیر را تجربه کرد به همین دلیل تقاضا برای خرید نیز افزایش یافت که این مسئله نیز در افزایش جزیی قیمت ها بی تاثیر نبوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۸ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۳۵۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و حواله آن با افزایش ۳۴۸ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۳۹ تومان افزایش قیمت به ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۹ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 6088007 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران