Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، به نقل از به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مجتبی حیدری، مدیر امور استان‌ها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اعلام این خبر گفت: نشست تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استان‌های سراسر کشور با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر در زمینه فرهنگ‌سازی پوشش و مد ایرانی اسلامی با بهره گیری از نظرات کارشناسان این حوزه، روز چهارشنبه 5 دی ماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حیدری اذعان داشت: این نشست تخصصی با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس و نمایندگان صنف پوشاک، طراحان، نمایندگانی از دانشگاه، کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسرکشور و جمعی از مسولان عالی رتبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر و بهتر در زمینه فرهنگ سازی پوشش و مد ایرانی اسلامی با  بهره گیری از نظرات کارشناسان این حوزه برگزار می شود.

آسیب‌شناسی حوزه مد و لباس، ارائه راه‌کارهای مناسب با بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های کارشناسان حوزه مد و لباس استان‌های سراسر کشور از جمله محور های این نشست تخصصی است.

پایان پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز

گلی در جلسه شورای برنامه ریزی رویداد‌های شعر و ادب استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای کارکرد‌های فرهنگی و ادبی مقبره الشعرا با توجه به قرار گرفتن آن در قالب برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی در سال جدید با قوت بیشتری پیگیری می‌شود که در قالب این طرح شاهد برگزاری هفت رویداد فرهنگی و ادبی و تولید بیش از ۲۰ محصول فرهنگی چند رسانه‌ای در حوزه شعر و ادبیات خواهیم بود.

وی تداوم جریان شعری مبشرات به عنوان جریان شعر حوزه مقاومت را از جمله رویکرد‌های برشمرد و از برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر مقاومت و پایداری در ماه‌های آینده خبر داد.

گلی برگزاری جشنواره شعر ترکی و فارسی غدیر بناب، جشنواره شعر طنز فاخر استاد کریمی مراغه‌ای، جشنواره ادبی و مردمی حیدربابای شهریار در خشکناب بستان آباد و جشنواره ادبی شهید شاهی میانه با موضوع داستان کوتاه در حوزه ایثار و شهادت را از جمله رویداد‌های شاخص شعر و ادب در شهرستان‌ها برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: برگزاری برنامه‌های روز شعر و ادب فارسی به مناسبت سالگرد درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی در سطح ملی با همراهی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، برگزاری آیین بزرگداشت خاقانی در اول بهمن ماه، برگزاری جشنواره استانی شعر فجر و برنامه‌های بزرگداشت هفته حکیم نظامی گنجه‌ای و روز پروین اعتصامی در اسفند ماه از جمله مهمترین رویداد‌های مناسبتی حوزه و شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با بیان این‌که نکوداشت شاعران و شخصیت‌های ادبی از جمله مسئولیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است از برگزاری آیین بزرگداشت استاد علی نظمی تبریزی همزمان با هفته بزرگداشت سعدی در سوم اردیبهشت ماه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد.

 گلی گفت: تلاش می‌کنیم تا سال ١۴٠٣ به سال جریان ساز در حوزه شعر و ادب استان تبدیل شده و جامعه شعر و ادب استان از ظرفیت انجمن‌های ادبی تبریز بیش از سال‌های گذشته بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز