Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@10:22:08 GMT

هشدار روسیه به آمریکا در صورت خروج از معاهده موشکی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۷۹۷

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در نشست فرماندهان ارشد وزارت دفاع این کشور در مسکو درباره خروج آمریکا از پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد (INF) گفت: «درصورت خروج واشنگتن از (INF) تدابیری برای امنیت روسیه اتخاذ خواهیم کرد.»

وی در ادامه تصریح کرد: «روسیه در زمینه تولید سلاح‌های جدید که نظیر آن در جهان نیست پیشرفت چشمگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید انبوه راکت مافوق صوت «Avangard» را آغاز کردیم. همچنین آزمایش موشک بالستیکی قاره پیمای «Sarmat» و موشک‌های مافوق صوت «Kinjal» با موفقیت انجام گرفت. سیستم لیزری «Peresvet» را نیز گشترش دادیم.»

پوتین افزود: «امیدوارم سامانه‌های جدید روسیه کسانی که به سخنان ستیزه جویانه و جنگ طلبانه عادت کرده اند را به فکر وادارد. درصورت خروج واشنگتن از (INF) تدابیری برای امنیت روسیه اتخاذ خواهیم کرد.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

کد خبر 6089032

دیگر خبرها

  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • رویترز: آمریکا به صورت مخفیانه به اوکراین موشک دوربرد ارسال کرده است
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود