Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رمضان الهوردیان در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری جاعلان حرفه ای و کشف حواله های جعلی بیش از ۱۰۰۰ تن میلگرد شرکت فولاد آذربایجان به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهر میانه داد که این زمینه دو جاعل حرفه ای دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ الهوردیان اظهار داشت: در پی ارائه حواله جعلی ۲۰ تن میلگرد شرکت فولاد آذربایجان به ارزش ۸ میلیارد ریال توسط یکی از افراد موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در تحقیقات انجام شده فرد ارائه دهنده حواله جعلی مذکور با ارائه مستندات مدعی شد که حواله ها را در ازای یک باب ویلا در یکی از شهرهای شمالی از فرد دیگری دریافت کرده و از ماهیت جعلی آن مطلع نبوده است.

این مقام انتظامی افزود: با عنایت به حساسیت موضوع رد پای متهم اصلی و همدستان احتمالی ایشان در یکی از شهرهای اطراف تهران رصد شده و پس از انجام هماهنگی های قضایی نسبت به دستگیری احدی از متهمین اقدام، که در محل سکونت نامبرده نیز حواله جات جعلی ۸۰۰ تن میلگرد شرکت آذربایجان به ارزش تقریبی ۳۲ میلیارد ریال و همچنین مهر جعل شده شرکت فولاد، کاغذهای مخصوص چاپ حواله و سایر مدارک جعلی من جمله کارت شناسایی نظام مهندسی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان با بیان اینکه با کارهای اطلاعاتی پیچیده سرانجام همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شده و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شدند از مردم خواست در معاملات خویش نهایت دقت را بکار برده و موارد مشکوک را با سامانه ۱۱۰ در جریان گذارند.

کد خبر 4489098

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی کشور میانه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی